Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Het oktober Albert Heijn spaarprogramma

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Albert Heijn spaarprogramma spaarkaart
Redactie LoyaltyFacts
18 oktober 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Het oktober Albert Heijn spaarprogramma

Albert Heijn spaarprogramma spaarkaart
ALBERT HEIJN
ALBERT HEIJN
Het alledaagse betaalbaar, het bijzondere bereikbaar. De supermarkt van Nederland.
Het alledaagse betaalbaar, het bijzondere bereikbaar. De supermarkt van Nederland.
ALBERT HEIJN
ALBERT HEIJN
Het alledaagse betaalbaar, het bijzondere bereikbaar. De supermarkt van Nederland.
Het alledaagse betaalbaar, het bijzondere bereikbaar. De supermarkt van Nederland.

‘Spaar voor het tweede toegangskaartje gratis’ is het nieuwe Albert Heijn spaarprogramma in oktober. De supermarktketen speelt met deze spaarkaart actie vol in op zowel loyale klanten als klantenbinding. Albert Heijn laat met het AH-uitjes spaarprogramma zien dat servicegerichte loyalty marketing nog lang niet achterhaald is.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

4 november 2024

Parfumado’s cadeau voor twee

Deel een persoonlijke code, geef vrienden 50% korting en kies een eigen cadeau. Samen profiteren, dat is een win-win situatie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

4 november 2024

Parfumado’s cadeau voor twee

Deel een persoonlijke code, geef vrienden 50% korting en kies een eigen cadeau. Samen profiteren, dat is een win-win situatie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.