Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Het oktober Albert Heijn spaarprogramma

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Albert Heijn spaarprogramma spaarkaart
Redactie LoyaltyFacts
18 oktober 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Het oktober Albert Heijn spaarprogramma

Albert Heijn spaarprogramma spaarkaart
ALBERT HEIJN
ALBERT HEIJN
Het alledaagse betaalbaar, het bijzondere bereikbaar. De supermarkt van Nederland.
Het alledaagse betaalbaar, het bijzondere bereikbaar. De supermarkt van Nederland.
ALBERT HEIJN
ALBERT HEIJN
Het alledaagse betaalbaar, het bijzondere bereikbaar. De supermarkt van Nederland.
Het alledaagse betaalbaar, het bijzondere bereikbaar. De supermarkt van Nederland.

‘Spaar voor het tweede toegangskaartje gratis’ is het nieuwe Albert Heijn spaarprogramma in oktober. De supermarktketen speelt met deze spaarkaart actie vol in op zowel loyale klanten als klantenbinding. Albert Heijn laat met het AH-uitjes spaarprogramma zien dat servicegerichte loyalty marketing nog lang niet achterhaald is.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.