Als je bij de NS een (voordeel)abonnement afsluit, dan hoop je natuurlijk dat je de kosten voor het abonnement zo snel mogelijk terugverdient. Om hier zeker van te zijn stuurde NS deze maand onderstaande brief naar één van haar reizigers.
NS attendeerde deze reiziger op het feit dat zij met nog 1 á 2 keer reizen haar voordeelabonnement al terugverdiend heeft. Dit bericht zorgt natuurlijk voor een positief gevoel over je abonnement. Verder gebruikte NS deze brief om de reiziger te inspireren met allerlei leuke tips. Bovendien sprak NS hierin haar waardering uit en liet zij weten altijd klaar te staan voor haar reizigers.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.