Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

NS abonnementsgeld terugverdienen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
22 november 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

NS abonnementsgeld terugverdienen

Als je bij de NS een (voordeel)abonnement afsluit, dan hoop je natuurlijk dat je de kosten voor het abonnement zo snel mogelijk terugverdient. Om hier zeker van te zijn stuurde NS deze maand onderstaande brief naar één van haar reizigers.

NS attendeerde deze reiziger op het feit dat zij met nog 1 á 2 keer reizen haar voordeelabonnement al terugverdiend heeft. Dit bericht zorgt natuurlijk voor een positief gevoel over je abonnement. Verder gebruikte NS deze brief om de reiziger te inspireren met allerlei leuke tips. Bovendien sprak NS hierin haar waardering uit en liet zij weten altijd klaar te staan voor haar reizigers.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.