Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

NS heet haar reizigers opnieuw welkom

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
8 juli 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

NS heet haar reizigers opnieuw welkom

Nationale Spoorwegen
Nationale Spoorwegen
De NS is een Nederlands Spoorwegbedrijf dat een groot deel van het treinverkeer in Nederland organiseert.
De NS is een Nederlands Spoorwegbedrijf dat een groot deel van het treinverkeer in Nederland organiseert.
Nationale Spoorwegen
Nationale Spoorwegen
De NS is een Nederlands Spoorwegbedrijf dat een groot deel van het treinverkeer in Nederland organiseert.
De NS is een Nederlands Spoorwegbedrijf dat een groot deel van het treinverkeer in Nederland organiseert.

Een warme boodschap van de NS. De organisatie stuurde haar reizigers een filmpje om hen opnieuw welkom te heten in de trein. Door de Coronacrisis was het de afgelopen maanden niet voor alle reizigers mogelijk om gebruik te maken van de trein. Maar een week geleden opende de organisatie haar deuren voor iedereen en gaf daarbij tips om zo veilig mogelijk te reizen met de trein.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 april 2024

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 april 2024

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.