Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

NS heet haar reizigers opnieuw welkom

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
8 juli 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

NS heet haar reizigers opnieuw welkom

Nationale Spoorwegen
Nationale Spoorwegen
De NS is een Nederlands Spoorwegbedrijf dat een groot deel van het treinverkeer in Nederland organiseert.
De NS is een Nederlands Spoorwegbedrijf dat een groot deel van het treinverkeer in Nederland organiseert.
Nationale Spoorwegen
Nationale Spoorwegen
De NS is een Nederlands Spoorwegbedrijf dat een groot deel van het treinverkeer in Nederland organiseert.
De NS is een Nederlands Spoorwegbedrijf dat een groot deel van het treinverkeer in Nederland organiseert.

Een warme boodschap van de NS. De organisatie stuurde haar reizigers een filmpje om hen opnieuw welkom te heten in de trein. Door de Coronacrisis was het de afgelopen maanden niet voor alle reizigers mogelijk om gebruik te maken van de trein. Maar een week geleden opende de organisatie haar deuren voor iedereen en gaf daarbij tips om zo veilig mogelijk te reizen met de trein.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.