Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

NS heet haar reizigers opnieuw welkom

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
8 juli 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

NS heet haar reizigers opnieuw welkom

Nationale Spoorwegen
Nationale Spoorwegen
De NS is een Nederlands Spoorwegbedrijf dat een groot deel van het treinverkeer in Nederland organiseert.
De NS is een Nederlands Spoorwegbedrijf dat een groot deel van het treinverkeer in Nederland organiseert.
Nationale Spoorwegen
Nationale Spoorwegen
De NS is een Nederlands Spoorwegbedrijf dat een groot deel van het treinverkeer in Nederland organiseert.
De NS is een Nederlands Spoorwegbedrijf dat een groot deel van het treinverkeer in Nederland organiseert.

Een warme boodschap van de NS. De organisatie stuurde haar reizigers een filmpje om hen opnieuw welkom te heten in de trein. Door de Coronacrisis was het de afgelopen maanden niet voor alle reizigers mogelijk om gebruik te maken van de trein. Maar een week geleden opende de organisatie haar deuren voor iedereen en gaf daarbij tips om zo veilig mogelijk te reizen met de trein.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.