Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Onderdeel van de revolutie bij Smyle

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
17 december 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Onderdeel van de revolutie bij Smyle

Smyle
Smyle
Smyle biedt duurzame alternatieven voor tandpasta, waarmee het bedrijf hoopt bij te dragen aan aan een plastic-vrije toekomst in badkamers.
Smyle biedt duurzame alternatieven voor tandpasta, waarmee het bedrijf hoopt bij te dragen aan aan een plastic-vrije toekomst in badkamers.
Smyle
Smyle
Smyle biedt duurzame alternatieven voor tandpasta, waarmee het bedrijf hoopt bij te dragen aan aan een plastic-vrije toekomst in badkamers.
Smyle biedt duurzame alternatieven voor tandpasta, waarmee het bedrijf hoopt bij te dragen aan aan een plastic-vrije toekomst in badkamers.

Klanten die een bestelling plaatsen bij Smyle, ontvangen bij hun eerste bestelling een welkomstkaartje. Hierbij wordt de nieuwe klant bedankt voor de deelname aan de tandpasta-revolutie. Daarnaast wordt de klant aangespoord om een QR-code te delen met vrienden en familie. Door deze te scannen ontvangt de omgeving van de klant een korting en ontvangt de klant zelf een kleine beloning.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.