Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Onderdeel van de revolutie bij Smyle

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
17 december 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Onderdeel van de revolutie bij Smyle

Smyle
Smyle
Smyle biedt duurzame alternatieven voor tandpasta, waarmee het bedrijf hoopt bij te dragen aan aan een plastic-vrije toekomst in badkamers.
Smyle biedt duurzame alternatieven voor tandpasta, waarmee het bedrijf hoopt bij te dragen aan aan een plastic-vrije toekomst in badkamers.
Smyle
Smyle
Smyle biedt duurzame alternatieven voor tandpasta, waarmee het bedrijf hoopt bij te dragen aan aan een plastic-vrije toekomst in badkamers.
Smyle biedt duurzame alternatieven voor tandpasta, waarmee het bedrijf hoopt bij te dragen aan aan een plastic-vrije toekomst in badkamers.

Klanten die een bestelling plaatsen bij Smyle, ontvangen bij hun eerste bestelling een welkomstkaartje. Hierbij wordt de nieuwe klant bedankt voor de deelname aan de tandpasta-revolutie. Daarnaast wordt de klant aangespoord om een QR-code te delen met vrienden en familie. Door deze te scannen ontvangt de omgeving van de klant een korting en ontvangt de klant zelf een kleine beloning.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.