Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Opnieuw aan de slag met Grammarly

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Maurits Derks
Maurits Derks
26 oktober 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Grammarly
Grammarly
Grammarly is een pionier in een reeks opkomende algoritme tools die bedoeld zijn om ons dagelijks leven een beetje gemakkelijker te maken. Door Grammarly te installeren, ontvang je in al je apps spelling- en grammaticasuggesties om je taal te verbeteren. Het bedrijf werd opgericht in 2009 en begon met software voor studie-apps om studenten te helpen met hun Engels. Inmiddels is Grammarly uitgegroeid tot een SaaS-bedrijf met meer dan 1300 medewerkers.
Grammarly is een pionier in een reeks opkomende algoritme tools die bedoeld zijn om ons dagelijks leven een beetje gemakkelijker te maken. Door Grammarly te installeren, ontvang je in al je apps spelling- en grammaticasuggesties om je taal te verbeteren. Het bedrijf werd opgericht in 2009 en begon met software voor studie-apps om studenten te helpen met hun Engels. Inmiddels is Grammarly uitgegroeid tot een SaaS-bedrijf met meer dan 1300 medewerkers.
Grammarly
Grammarly
Grammarly is een pionier in een reeks opkomende algoritme tools die bedoeld zijn om ons dagelijks leven een beetje gemakkelijker te maken. Door Grammarly te installeren, ontvang je in al je apps spelling- en grammaticasuggesties om je taal te verbeteren. Het bedrijf werd opgericht in 2009 en begon met software voor studie-apps om studenten te helpen met hun Engels. Inmiddels is Grammarly uitgegroeid tot een SaaS-bedrijf met meer dan 1300 medewerkers.
Grammarly is een pionier in een reeks opkomende algoritme tools die bedoeld zijn om ons dagelijks leven een beetje gemakkelijker te maken. Door Grammarly te installeren, ontvang je in al je apps spelling- en grammaticasuggesties om je taal te verbeteren. Het bedrijf werd opgericht in 2009 en begon met software voor studie-apps om studenten te helpen met hun Engels. Inmiddels is Grammarly uitgegroeid tot een SaaS-bedrijf met meer dan 1300 medewerkers.

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

 

Het bedrijf stuurt klanten die de dienst niet meer gebruiken namelijk een winback poging via een email met als boodschap ‘Get Your Groove Back’. In deze campagne proberen ze ex-klanten niet terug te winnen met kortingen of bonussen, herinneren ze hen aan de voordelen van de dienst. Wat waren ook alweer de redenen om dit product te gebruiken? Mocht dit overtuigen om weer klant te worden, kan er direct actie worden ondernemen, want ze sluiten de e-mail zeer effectief af met een Call to Action-knop.

 

Maurits Derks

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.