Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Pathé jaaroverzicht: meer dan een bedankje

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Daan van Deursen
Daan van Deursen
20 Januari 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Pathé jaaroverzicht: meer dan een bedankje

Pathé
Pathé
Pathé Nederland is dé bioscoopketen in Nederland. Het bedrijf is onderdeel van de Franse bioscoopgroep Les Cinéma Gaumont Pathé. Het bedrijf wil mensen van jong tot oud de beste filmbeleving bieden. Dit doen zij in 29 bioscopen in Nederland.
Pathé Nederland is dé bioscoopketen in Nederland. Het bedrijf is onderdeel van de Franse bioscoopgroep Les Cinéma Gaumont Pathé. Het bedrijf wil mensen van jong tot oud de beste filmbeleving bieden. Dit doen zij in 29 bioscopen in Nederland.
Pathé
Pathé
Pathé Nederland is dé bioscoopketen in Nederland. Het bedrijf is onderdeel van de Franse bioscoopgroep Les Cinéma Gaumont Pathé. Het bedrijf wil mensen van jong tot oud de beste filmbeleving bieden. Dit doen zij in 29 bioscopen in Nederland.
Pathé Nederland is dé bioscoopketen in Nederland. Het bedrijf is onderdeel van de Franse bioscoopgroep Les Cinéma Gaumont Pathé. Het bedrijf wil mensen van jong tot oud de beste filmbeleving bieden. Dit doen zij in 29 bioscopen in Nederland.

Een jaarwisseling is voor veel bedrijven een mooi moment om de loyaliteit van hun klanten van een boost te voorzien. Door klanten te bedanken voor hun aandacht, steun of samenwerking spreek je als bedrijf waardering uit en leg je een goede basis voor het nieuwe jaar. Aangezien een groot aantal bedrijven het aanbreken van een nieuw jaar aangrijpt als contactmoment, belandt je Nieuwjaars berichtje echter al snel tussen de stapel met andere “bedankt voor een mooi jaar” wensen. Om een populair contactmoment als een jaarwisseling optimaal te benutten, is het dus zaak ervoor te zorgen dat je je bericht onderscheidt van de rest.

 

 

Bij Pathé hebben ze dat dit jaar goed begrepen. Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari namelijk niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar ook een heuse 2022 filmquiz inclusief persoonlijk jaaroverzicht. Door op een van de antwoordmogelijkheden op de 1e vraag te klikken, worden gebruikers doorgestuurd naar “De Pathé 2022 Quiz”. Hierin deelt Pathé op een interactieve manier wat interessante weetjes over het afgelopen filmjaar (“Welke film werd in 2022 het meest bezocht bij Pathé?”), en brengt het tegelijk hun eigen loyaliteitsprogramma (“Welk product uit de All Stars-shop werd dit jaar het meest gekozen?”) nog eens onder de aandacht.

 

 

Personal Touch

Wanneer gebruikers de quiz hebben doorlopen, staat er aan het einde nog iets persoonlijks voor ze klaar middels hun eigen Pathé jaaroverzicht. Hierin vangt Pathé in één scherm het aantal films dat de klant bij de bioscoopketen heeft bezocht, evenals hun favoriete bioscoop, meest gekozen snack en vaakst geziene acteur. Als kers op de taart is het daarnaast ook nog mogelijk om je persoonlijke filmoverzicht als “Pathe Poster” te downloaden. Hierin worden de toegangskaartjes van alle films die je het afgelopen jaar hebt bezocht in een Pathé-stijl A4 poster verwerkt. Met dit eerste, onderscheidende, contact van het jaar lijkt de basis voor een loyaal 2023 bij Pathé al gelegd!

 

Daan van Deursen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde van Lucardi

Leden van de Lucardi Member Club ontvangen met Valentijn een extra cadeautje van het bekende juweliersmerk.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde van Lucardi

Leden van de Lucardi Member Club ontvangen met Valentijn een extra cadeautje van het bekende juweliersmerk.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

31 januari 2024

Wees er als eerste bij!

Trouwe klanten van modemerk Suspicous Antwerp ontvangen eerder toegang tot nieuwe collecties.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

31 januari 2024

Wees er als eerste bij!

Trouwe klanten van modemerk Suspicous Antwerp ontvangen eerder toegang tot nieuwe collecties.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.