Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Pathé viert opening met abonnees

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 juni 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Pathé viert opening met abonnees

Pathé
Pathé
Pathé Nederland is een keten van bioscopen in Nederland. Het bedrijf is onderdeel van de Franse bioscoopgroep Les Cinémas Pathé Gaumont.
Pathé Nederland is een keten van bioscopen in Nederland. Het bedrijf is onderdeel van de Franse bioscoopgroep Les Cinémas Pathé Gaumont.
Pathé
Pathé
Pathé Nederland is een keten van bioscopen in Nederland. Het bedrijf is onderdeel van de Franse bioscoopgroep Les Cinémas Pathé Gaumont.
Pathé Nederland is een keten van bioscopen in Nederland. Het bedrijf is onderdeel van de Franse bioscoopgroep Les Cinémas Pathé Gaumont.

Pathé Nederland mag vanaf 5 juni de deuren van haar bioscopen weer openen. Om dit heuglijke moment te vieren heeft de bioscoopketen een e-mail gestuurd om haar klanten opnieuw welkom te heten.

Pathé geeft de opening nog een exclusief tintje: waar Unlimited abonnees al wel welkom zijn op 5 juni, moeten klanten zonder abonnement nog een dagje langer wachten. Hiermee laat Pathé haar waardering blijken aan klanten die de keten tijdens de lockdown trouw zijn gebleven.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 september 2025

Cluppies sparen bij PLUS

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 september 2025

Cluppies sparen bij PLUS

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 augustus 2025

Gratis koffie na de Super Bowl

Starbucks Rewards‑leden kregen op maandag na de Super Bowl een gratis koffie via coupon in de app, een korte actie met grote attentiewaarde

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 augustus 2025

Gratis koffie na de Super Bowl

Starbucks Rewards‑leden kregen op maandag na de Super Bowl een gratis koffie via coupon in de app, een korte actie met grote attentiewaarde

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.