Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Pathé viert opening met abonnees

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 juni 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Pathé viert opening met abonnees

Pathé
Pathé
Pathé Nederland is een keten van bioscopen in Nederland. Het bedrijf is onderdeel van de Franse bioscoopgroep Les Cinémas Pathé Gaumont.
Pathé Nederland is een keten van bioscopen in Nederland. Het bedrijf is onderdeel van de Franse bioscoopgroep Les Cinémas Pathé Gaumont.
Pathé
Pathé
Pathé Nederland is een keten van bioscopen in Nederland. Het bedrijf is onderdeel van de Franse bioscoopgroep Les Cinémas Pathé Gaumont.
Pathé Nederland is een keten van bioscopen in Nederland. Het bedrijf is onderdeel van de Franse bioscoopgroep Les Cinémas Pathé Gaumont.

Pathé Nederland mag vanaf 5 juni de deuren van haar bioscopen weer openen. Om dit heuglijke moment te vieren heeft de bioscoopketen een e-mail gestuurd om haar klanten opnieuw welkom te heten.

Pathé geeft de opening nog een exclusief tintje: waar Unlimited abonnees al wel welkom zijn op 5 juni, moeten klanten zonder abonnement nog een dagje langer wachten. Hiermee laat Pathé haar waardering blijken aan klanten die de keten tijdens de lockdown trouw zijn gebleven.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.