Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Pearle heeft oog voor jouw verjaardag

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
11 maart 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Pearle heeft oog voor jouw verjaardag

Pearle
Pearle
Pearle is een internationale keten van opticiens en is in 1959 opgericht door de Nederlander Alphons Hamer. De keten heeft wereldwijd ruim 1.600 vestigingen verdeeld over vijftien landen
Pearle is een internationale keten van opticiens en is in 1959 opgericht door de Nederlander Alphons Hamer. De keten heeft wereldwijd ruim 1.600 vestigingen verdeeld over vijftien landen
Pearle
Pearle
Pearle is een internationale keten van opticiens en is in 1959 opgericht door de Nederlander Alphons Hamer. De keten heeft wereldwijd ruim 1.600 vestigingen verdeeld over vijftien landen
Pearle is een internationale keten van opticiens en is in 1959 opgericht door de Nederlander Alphons Hamer. De keten heeft wereldwijd ruim 1.600 vestigingen verdeeld over vijftien landen

Een extra kaarsje op je verjaardagstaart uitgeblazen? Dat laat Pearle niet onopgemerkt voorbijgaan! Door middel van een interactief mailtje feliciteren ze hun klanten met deze bijzondere dag. Maar daarin zijn ze specifiek: de opticien feliciteert de ogen met het ouder worden! Hierdoor weten ze een opvallend moment te creëren in de mailbox.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 maart 2025

Een award winnen op werk!

Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning tijdens bedrijfsevenementen omvatten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 februari 2025

€5,- korting als dank voor je bezoek!

Q-Park beloont klanten met €5,- korting op een volgende reservering. Dit zorgt voor meer herhaalbezoeken en vergroot de klanttevredenheid.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.