Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Pearle heeft oog voor jouw verjaardag

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
11 maart 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Pearle heeft oog voor jouw verjaardag

Pearle
Pearle
Pearle is een internationale keten van opticiens en is in 1959 opgericht door de Nederlander Alphons Hamer. De keten heeft wereldwijd ruim 1.600 vestigingen verdeeld over vijftien landen
Pearle is een internationale keten van opticiens en is in 1959 opgericht door de Nederlander Alphons Hamer. De keten heeft wereldwijd ruim 1.600 vestigingen verdeeld over vijftien landen
Pearle
Pearle
Pearle is een internationale keten van opticiens en is in 1959 opgericht door de Nederlander Alphons Hamer. De keten heeft wereldwijd ruim 1.600 vestigingen verdeeld over vijftien landen
Pearle is een internationale keten van opticiens en is in 1959 opgericht door de Nederlander Alphons Hamer. De keten heeft wereldwijd ruim 1.600 vestigingen verdeeld over vijftien landen

Een extra kaarsje op je verjaardagstaart uitgeblazen? Dat laat Pearle niet onopgemerkt voorbijgaan! Door middel van een interactief mailtje feliciteren ze hun klanten met deze bijzondere dag. Maar daarin zijn ze specifiek: de opticien feliciteert de ogen met het ouder worden! Hierdoor weten ze een opvallend moment te creëren in de mailbox.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Januari 2023

Pathé jaaroverzicht: meer dan een bedankje

Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar ook een heuse 2022 filmquiz

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Januari 2023

Pathé jaaroverzicht: meer dan een bedankje

Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar ook een heuse 2022 filmquiz

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2023

Gelukswensen van Greenpeace

Bijna jarig? En waan je je al in de voorpret? Dan gooit Greenpeace daar nog een schepje bovenop! Een week voorafgaand aan jouw verjaardag stuurt

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2023

Gelukswensen van Greenpeace

Bijna jarig? En waan je je al in de voorpret? Dan gooit Greenpeace daar nog een schepje bovenop! Een week voorafgaand aan jouw verjaardag stuurt

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 Januari 2023

Een brief van Max

Het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing is een programma dat de fans stimuleert om meer te interacteren met het Formule 1 team. Door bijvoorbeeld

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 Januari 2023

Een brief van Max

Het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing is een programma dat de fans stimuleert om meer te interacteren met het Formule 1 team. Door bijvoorbeeld

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events