Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Pearle heeft oog voor jouw verjaardag

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
11 maart 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Pearle heeft oog voor jouw verjaardag

Pearle
Pearle
Pearle is een internationale keten van opticiens en is in 1959 opgericht door de Nederlander Alphons Hamer. De keten heeft wereldwijd ruim 1.600 vestigingen verdeeld over vijftien landen
Pearle is een internationale keten van opticiens en is in 1959 opgericht door de Nederlander Alphons Hamer. De keten heeft wereldwijd ruim 1.600 vestigingen verdeeld over vijftien landen
Pearle
Pearle
Pearle is een internationale keten van opticiens en is in 1959 opgericht door de Nederlander Alphons Hamer. De keten heeft wereldwijd ruim 1.600 vestigingen verdeeld over vijftien landen
Pearle is een internationale keten van opticiens en is in 1959 opgericht door de Nederlander Alphons Hamer. De keten heeft wereldwijd ruim 1.600 vestigingen verdeeld over vijftien landen

Een extra kaarsje op je verjaardagstaart uitgeblazen? Dat laat Pearle niet onopgemerkt voorbijgaan! Door middel van een interactief mailtje feliciteren ze hun klanten met deze bijzondere dag. Maar daarin zijn ze specifiek: de opticien feliciteert de ogen met het ouder worden! Hierdoor weten ze een opvallend moment te creëren in de mailbox.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events