Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Persoonlijk bedankje

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
26 januari 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Persoonlijk bedankje

REHAB Footwear
REHAB Footwear
Rehab® is een Nederlands schoenenmerk, opgericht in 2008. Rehab ontwerpt ruige en inspirerende schoenen, met hun eigen signatuur. Rehab® representeert mensen die graag hun eigen identiteit laten zien en grote interesse hebben in mode en kwaliteitsproducten.
Rehab® is een Nederlands schoenenmerk, opgericht in 2008. Rehab ontwerpt ruige en inspirerende schoenen, met hun eigen signatuur. Rehab® representeert mensen die graag hun eigen identiteit laten zien en grote interesse hebben in mode en kwaliteitsproducten.
REHAB Footwear
REHAB Footwear
Rehab® is een Nederlands schoenenmerk, opgericht in 2008. Rehab ontwerpt ruige en inspirerende schoenen, met hun eigen signatuur. Rehab® representeert mensen die graag hun eigen identiteit laten zien en grote interesse hebben in mode en kwaliteitsproducten.
Rehab® is een Nederlands schoenenmerk, opgericht in 2008. Rehab ontwerpt ruige en inspirerende schoenen, met hun eigen signatuur. Rehab® representeert mensen die graag hun eigen identiteit laten zien en grote interesse hebben in mode en kwaliteitsproducten.

Als je al twijfels had over een geplaatste bestelling, dan heb je dat na dit berichtje zeker niet meer. Op de redactie ontvingen wij bovenstaande kaartje. Nadat Paul na een lange tijd weer een bestelling plaatste in de webshop van REHAB Footwear, ontving hij een persoonlijk bedankje met de opmerking dat ze blij waren hem weer terug te zien.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.