Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Persoonlijk bedankje

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
26 januari 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Persoonlijk bedankje

REHAB Footwear
REHAB Footwear
Rehab® is een Nederlands schoenenmerk, opgericht in 2008. Rehab ontwerpt ruige en inspirerende schoenen, met hun eigen signatuur. Rehab® representeert mensen die graag hun eigen identiteit laten zien en grote interesse hebben in mode en kwaliteitsproducten.
Rehab® is een Nederlands schoenenmerk, opgericht in 2008. Rehab ontwerpt ruige en inspirerende schoenen, met hun eigen signatuur. Rehab® representeert mensen die graag hun eigen identiteit laten zien en grote interesse hebben in mode en kwaliteitsproducten.
REHAB Footwear
REHAB Footwear
Rehab® is een Nederlands schoenenmerk, opgericht in 2008. Rehab ontwerpt ruige en inspirerende schoenen, met hun eigen signatuur. Rehab® representeert mensen die graag hun eigen identiteit laten zien en grote interesse hebben in mode en kwaliteitsproducten.
Rehab® is een Nederlands schoenenmerk, opgericht in 2008. Rehab ontwerpt ruige en inspirerende schoenen, met hun eigen signatuur. Rehab® representeert mensen die graag hun eigen identiteit laten zien en grote interesse hebben in mode en kwaliteitsproducten.

Als je al twijfels had over een geplaatste bestelling, dan heb je dat na dit berichtje zeker niet meer. Op de redactie ontvingen wij bovenstaande kaartje. Nadat Paul na een lange tijd weer een bestelling plaatste in de webshop van REHAB Footwear, ontving hij een persoonlijk bedankje met de opmerking dat ze blij waren hem weer terug te zien.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Bij de Wibra geen belemmer, kom aub shoppen met je emmer!

Winkelketen Wibra opent op 10 oktober de deuren van maar liefst haar 300ste vestiging. Om dit te vieren wordt iedereen in de omgeving van Westfield

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Bij de Wibra geen belemmer, kom aub shoppen met je emmer!

Winkelketen Wibra opent op 10 oktober de deuren van maar liefst haar 300ste vestiging. Om dit te vieren wordt iedereen in de omgeving van Westfield

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.