Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Persoonlijk bedankje

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
26 januari 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Persoonlijk bedankje

REHAB Footwear
REHAB Footwear
Rehab® is een Nederlands schoenenmerk, opgericht in 2008. Rehab ontwerpt ruige en inspirerende schoenen, met hun eigen signatuur. Rehab® representeert mensen die graag hun eigen identiteit laten zien en grote interesse hebben in mode en kwaliteitsproducten.
Rehab® is een Nederlands schoenenmerk, opgericht in 2008. Rehab ontwerpt ruige en inspirerende schoenen, met hun eigen signatuur. Rehab® representeert mensen die graag hun eigen identiteit laten zien en grote interesse hebben in mode en kwaliteitsproducten.
REHAB Footwear
REHAB Footwear
Rehab® is een Nederlands schoenenmerk, opgericht in 2008. Rehab ontwerpt ruige en inspirerende schoenen, met hun eigen signatuur. Rehab® representeert mensen die graag hun eigen identiteit laten zien en grote interesse hebben in mode en kwaliteitsproducten.
Rehab® is een Nederlands schoenenmerk, opgericht in 2008. Rehab ontwerpt ruige en inspirerende schoenen, met hun eigen signatuur. Rehab® representeert mensen die graag hun eigen identiteit laten zien en grote interesse hebben in mode en kwaliteitsproducten.

Als je al twijfels had over een geplaatste bestelling, dan heb je dat na dit berichtje zeker niet meer. Op de redactie ontvingen wij bovenstaande kaartje. Nadat Paul na een lange tijd weer een bestelling plaatste in de webshop van REHAB Footwear, ontving hij een persoonlijk bedankje met de opmerking dat ze blij waren hem weer terug te zien.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 September 2023

Maar liefst 364 dagen te vroeg!

Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 September 2023

Hoera, 1 jaar samen!

(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun eerste bestellingen hebben gedaan.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.