Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Persoonlijke verbinding met Ziggo

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Lisanne Kooijmans
Lisanne Kooijmans
26 September 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Persoonlijke verbinding met Ziggo

Ziggo
Ziggo
Ziggo is een aanbieder van televisie, internet en vaste telefonie. In 2017 zijn Ziggo en Vodafone gefuseerd tot VodafoneZiggo. VodafoneZiggo staat voor het leggen van waardevolle verbindingen, tussen mensen en voor mensen. Ze willen met de kracht van technologie de samenleving sterker maken door met plezier en vooruitging de verbinding te leggen.
Ziggo is een aanbieder van televisie, internet en vaste telefonie. In 2017 zijn Ziggo en Vodafone gefuseerd tot VodafoneZiggo. VodafoneZiggo staat voor het leggen van waardevolle verbindingen, tussen mensen en voor mensen. Ze willen met de kracht van technologie de samenleving sterker maken door met plezier en vooruitging de verbinding te leggen.
Ziggo
Ziggo
Ziggo is een aanbieder van televisie, internet en vaste telefonie. In 2017 zijn Ziggo en Vodafone gefuseerd tot VodafoneZiggo. VodafoneZiggo staat voor het leggen van waardevolle verbindingen, tussen mensen en voor mensen. Ze willen met de kracht van technologie de samenleving sterker maken door met plezier en vooruitging de verbinding te leggen.
Ziggo is een aanbieder van televisie, internet en vaste telefonie. In 2017 zijn Ziggo en Vodafone gefuseerd tot VodafoneZiggo. VodafoneZiggo staat voor het leggen van waardevolle verbindingen, tussen mensen en voor mensen. Ze willen met de kracht van technologie de samenleving sterker maken door met plezier en vooruitging de verbinding te leggen.

Ziggo uit hun waardering richting loyale klanten middels een leuke verrassing. Als dank voor hun trouw ontvangen ze namelijk een persoonlijk pakket. Met dit gebaar weet Ziggo haar klanten goed te verrassen en naast hun missie van verbinding tussen klanten, ook de binding tussen de klant en Ziggo te versterken. Hierbij differentieert Ziggo haar klantenbestand door loyalere klanten het pakket voor een hoger aantal maanden gratis aan te bieden.

 

 

Benieuwd wat Ziggo nog meer doet voor loyale klanten? Eerder schreven we over Priority, het loyaliteitsprogramma voor klanten van Ziggo én Vodafone.

Lisanne Kooijmans

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.