Ziggo uit hun waardering richting loyale klanten middels een leuke verrassing. Als dank voor hun trouw ontvangen ze namelijk een persoonlijk pakket. Met dit gebaar weet Ziggo haar klanten goed te verrassen en naast hun missie van verbinding tussen klanten, ook de binding tussen de klant en Ziggo te versterken. Hierbij differentieert Ziggo haar klantenbestand door loyalere klanten het pakket voor een hoger aantal maanden gratis aan te bieden.
Benieuwd wat Ziggo nog meer doet voor loyale klanten? Eerder schreven we over Priority, het loyaliteitsprogramma voor klanten van Ziggo én Vodafone.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.