Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Persoonlijke aanpak bij Puma

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
19 januari 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Persoonlijke aanpak bij Puma

Puma
Puma
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.
Puma
Puma
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.

Nieuwe klanten die een bestelling plaatsen bij de webshop van Puma en daarbij een account aanmaken, ontvangen een mail waarin Puma aangeeft de klant beter te willen leren kennen. Puma hoopt hiermee haar loyalty journey vollediger te maken en haar klanten te verrassen op bijzondere momenten. In ruil voor deze gegevens, biedt Puma nieuwtjes op basis van persoonlijke interesses, een verjaardagsverrassing en actuele aanbiedingen in winkels in de buurt.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Foutje? Bedankt!

Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed begrepen!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Foutje? Bedankt!

Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed begrepen!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juli 2024

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de verzorging van eigen planten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juli 2024

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de verzorging van eigen planten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.