Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Persoonlijke aanpak bij Puma

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
19 januari 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Persoonlijke aanpak bij Puma

Puma
Puma
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.
Puma
Puma
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.

Nieuwe klanten die een bestelling plaatsen bij de webshop van Puma en daarbij een account aanmaken, ontvangen een mail waarin Puma aangeeft de klant beter te willen leren kennen. Puma hoopt hiermee haar loyalty journey vollediger te maken en haar klanten te verrassen op bijzondere momenten. In ruil voor deze gegevens, biedt Puma nieuwtjes op basis van persoonlijke interesses, een verjaardagsverrassing en actuele aanbiedingen in winkels in de buurt.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events