Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Persoonlijke aanpak bij Puma

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
19 januari 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Persoonlijke aanpak bij Puma

Puma
Puma
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.
Puma
Puma
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.

Nieuwe klanten die een bestelling plaatsen bij de webshop van Puma en daarbij een account aanmaken, ontvangen een mail waarin Puma aangeeft de klant beter te willen leren kennen. Puma hoopt hiermee haar loyalty journey vollediger te maken en haar klanten te verrassen op bijzondere momenten. In ruil voor deze gegevens, biedt Puma nieuwtjes op basis van persoonlijke interesses, een verjaardagsverrassing en actuele aanbiedingen in winkels in de buurt.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.