Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Peugeot: persoonlijke onthulling

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Een persoonlijke felicitatie en onthulling bij de aankoop van een nieuwe Peugeot!
Redactie LoyaltyFacts
18 juni 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Peugeot: persoonlijke onthulling

Een persoonlijke felicitatie en onthulling bij de aankoop van een nieuwe Peugeot!
Het Peugeot logo
Het Peugeot logo
Peugeot
Peugeot
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet
Het Peugeot logo
Het Peugeot logo
Peugeot
Peugeot
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet

De Peugeot dealer bedankt een van haar klanten op een verrassende en persoonlijke manier wanneer hij zijn gloednieuwe 308sw komt ophalen!

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events