Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Peugeot: persoonlijke onthulling

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Een persoonlijke felicitatie en onthulling bij de aankoop van een nieuwe Peugeot!
Redactie LoyaltyFacts
18 juni 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Peugeot: persoonlijke onthulling

Een persoonlijke felicitatie en onthulling bij de aankoop van een nieuwe Peugeot!
Het Peugeot logo
Het Peugeot logo
Peugeot
Peugeot
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet
Het Peugeot logo
Het Peugeot logo
Peugeot
Peugeot
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet

De Peugeot dealer bedankt een van haar klanten op een verrassende en persoonlijke manier wanneer hij zijn gloednieuwe 308sw komt ophalen!

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.