Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Peugeot: persoonlijke onthulling

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Een persoonlijke felicitatie en onthulling bij de aankoop van een nieuwe Peugeot!
Redactie LoyaltyFacts
18 juni 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Peugeot: persoonlijke onthulling

Een persoonlijke felicitatie en onthulling bij de aankoop van een nieuwe Peugeot!
Het Peugeot logo
Het Peugeot logo
Peugeot
Peugeot
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet
Het Peugeot logo
Het Peugeot logo
Peugeot
Peugeot
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet

De Peugeot dealer bedankt een van haar klanten op een verrassende en persoonlijke manier wanneer hij zijn gloednieuwe 308sw komt ophalen!

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.