Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Peugeot: persoonlijke onthulling

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Een persoonlijke felicitatie en onthulling bij de aankoop van een nieuwe Peugeot!
Redactie LoyaltyFacts
18 juni 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Peugeot: persoonlijke onthulling

Een persoonlijke felicitatie en onthulling bij de aankoop van een nieuwe Peugeot!
Het Peugeot logo
Het Peugeot logo
Peugeot
Peugeot
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet
Het Peugeot logo
Het Peugeot logo
Peugeot
Peugeot
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet

De Peugeot dealer bedankt een van haar klanten op een verrassende en persoonlijke manier wanneer hij zijn gloednieuwe 308sw komt ophalen!

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.