fbpx
Loyalty Journey

PicNic: online boodschappen service

Loyalty JourneySnapshot 6 februari 2017
PicNic: online boodschappen service
  • Erkennen
  • Bezorgmoment
  • Waarderen
  • Handgeschreven
  • Verrassend
  • Kaartje

Picnic laat hun waardering blijken aan haar klanten. Bij levering van de 2e bestelling zit er als verrassing een handgeschreven kaartje en stickers tussen de boodschappen. Een leuke manier om klanten te bedanken.

Picnic

Picnic is de nieuwe online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in Amersfoort, Leusden, Soest en Utrecht, en binnenkort in meer steden. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen.

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: