Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

PicNic: online boodschappen service

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Picnic: handgeschreven kaartje
Redactie LoyaltyFacts
6 februari 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

PicNic: online boodschappen service

Picnic: handgeschreven kaartje
PicNic
PicNic
Picnic is de nieuwe online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in Amersfoort, Leusden, Soest en Utrecht, en binnenkort in meer steden. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen.
Picnic is de nieuwe online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in Amersfoort, Leusden, Soest en Utrecht, en binnenkort in meer steden. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen.
PicNic
PicNic
Picnic is de nieuwe online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in Amersfoort, Leusden, Soest en Utrecht, en binnenkort in meer steden. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen.
Picnic is de nieuwe online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in Amersfoort, Leusden, Soest en Utrecht, en binnenkort in meer steden. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen.

Picnic laat hun waardering blijken aan haar klanten. Bij levering van de 2e bestelling zit er als verrassing een handgeschreven kaartje en stickers tussen de boodschappen. Een leuke manier om klanten te bedanken.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Augustus 2023

Je huis is ZO schoongemaakt

ZO heeft voor klanten de gouden schoonmaaktip in huis. Met de speciale code kunnen klanten gratis de ‘forever fles’ toevoegen aan hun bestelling.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Augustus 2023

Je huis is ZO schoongemaakt

ZO heeft voor klanten de gouden schoonmaaktip in huis. Met de speciale code kunnen klanten gratis de ‘forever fles’ toevoegen aan hun bestelling.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

11 Augustus 2023

Een knaller van een mijlpaal

MediaMarkt spreekt waardering uit richting haar clubleden. Bij hun 1-jarig jubileum ontvangen deelnemers namelijk een presentje van de elektronica winkel.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

11 Augustus 2023

Een knaller van een mijlpaal

MediaMarkt spreekt waardering uit richting haar clubleden. Bij hun 1-jarig jubileum ontvangen deelnemers namelijk een presentje van de elektronica winkel.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 Juli 2023

Samen uit, samen thuis met Pathé

Pathé Thuis stuurt ‘slapende’ klanten een mooi aanbod. Met hun unieke code kunnen ze goedkoop hun volgende film kijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 Juli 2023

Samen uit, samen thuis met Pathé

Pathé Thuis stuurt ‘slapende’ klanten een mooi aanbod. Met hun unieke code kunnen ze goedkoop hun volgende film kijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.