Zeehondencentrum Pieterburen had een nieuwe bloeddialysemachine nodig om het bloed te testen van binnenkomende zeehonden. Om de nieuwe machine aan te kunnen schaffen, had het zeehondencentrum een actie opgezet om geld op te halen. Het doel van de actie was gesteld op €14.000,-.
Recentelijk heeft het Zeehondencentrum Pieterburen haar doel behaald en heeft het haar donateurs bedankt voor de steun. Iedere donateur die een bijdrage heeft geleverd, ontving een uitgebreide e-mail waarin hij/zij werd bedankt. In de e-mail wordt aangekondigd dat de donateur opnieuw een e-mail ontvangt wanneer de nieuwe machine binnen is. Het zeehondencentrum geeft aan graag te willen laten zien waar de donateur precies aan heeft bijgedragen.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.