Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Pietburen bedankt bij behalen doel

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
22 april 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Pietburen bedankt bij behalen doel

Zeehondencentrum Pieterburen
Zeehondencentrum Pieterburen
Zeehondencentrum Pieterburen is een opvangcentrum voor zeehonden in het dorp Pietburen.
Zeehondencentrum Pieterburen is een opvangcentrum voor zeehonden in het dorp Pietburen.
Zeehondencentrum Pieterburen
Zeehondencentrum Pieterburen
Zeehondencentrum Pieterburen is een opvangcentrum voor zeehonden in het dorp Pietburen.
Zeehondencentrum Pieterburen is een opvangcentrum voor zeehonden in het dorp Pietburen.

Zeehondencentrum Pieterburen had een nieuwe bloeddialysemachine nodig om het bloed te testen van binnenkomende zeehonden. Om de nieuwe machine aan te kunnen schaffen, had het zeehondencentrum een actie opgezet om geld op te halen. Het doel van de actie was gesteld op €14.000,-.

 

Recentelijk heeft het Zeehondencentrum Pieterburen haar doel behaald en heeft het haar donateurs bedankt voor de steun. Iedere donateur die een bijdrage heeft geleverd, ontving een uitgebreide e-mail waarin hij/zij werd bedankt. In de e-mail wordt aangekondigd dat de donateur opnieuw een e-mail ontvangt wanneer de nieuwe machine binnen is. Het zeehondencentrum geeft aan graag te willen laten zien waar de donateur precies aan heeft bijgedragen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events