Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Pietburen bedankt bij behalen doel

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
22 april 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Pietburen bedankt bij behalen doel

Zeehondencentrum Pieterburen
Zeehondencentrum Pieterburen
Zeehondencentrum Pieterburen is een opvangcentrum voor zeehonden in het dorp Pietburen.
Zeehondencentrum Pieterburen is een opvangcentrum voor zeehonden in het dorp Pietburen.
Zeehondencentrum Pieterburen
Zeehondencentrum Pieterburen
Zeehondencentrum Pieterburen is een opvangcentrum voor zeehonden in het dorp Pietburen.
Zeehondencentrum Pieterburen is een opvangcentrum voor zeehonden in het dorp Pietburen.

Zeehondencentrum Pieterburen had een nieuwe bloeddialysemachine nodig om het bloed te testen van binnenkomende zeehonden. Om de nieuwe machine aan te kunnen schaffen, had het zeehondencentrum een actie opgezet om geld op te halen. Het doel van de actie was gesteld op €14.000,-.

 

Recentelijk heeft het Zeehondencentrum Pieterburen haar doel behaald en heeft het haar donateurs bedankt voor de steun. Iedere donateur die een bijdrage heeft geleverd, ontving een uitgebreide e-mail waarin hij/zij werd bedankt. In de e-mail wordt aangekondigd dat de donateur opnieuw een e-mail ontvangt wanneer de nieuwe machine binnen is. Het zeehondencentrum geeft aan graag te willen laten zien waar de donateur precies aan heeft bijgedragen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juni 2025

Beloning voor het delen van je persoonlijke ervaring

Upfront stimuleert klanten om ervaringen te delen voor een kans op €100 shoptegoed, wat zorgt voor hernieuwde betrokkenheid, versterkte social proof en waardevolle inzichten voor

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2025

Etihad Guest verrijkt loyaliteitsprogramma met badges

Etihad Guest-leden kunnen nu Tier Miles verdienen door het behalen van duurzame badges – een sterk initiatief dat reisgedrag, eco-bewustzijn en merkbetrokkenheid op een speelse

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 juni 2025

Etihad Guest verrijkt loyaliteitsprogramma met badges

Etihad Guest-leden kunnen nu Tier Miles verdienen door het behalen van duurzame badges – een sterk initiatief dat reisgedrag, eco-bewustzijn en merkbetrokkenheid op een speelse

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.