Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Pietburen bedankt bij behalen doel

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
22 april 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Pietburen bedankt bij behalen doel

Zeehondencentrum Pieterburen
Zeehondencentrum Pieterburen
Zeehondencentrum Pieterburen is een opvangcentrum voor zeehonden in het dorp Pietburen.
Zeehondencentrum Pieterburen is een opvangcentrum voor zeehonden in het dorp Pietburen.
Zeehondencentrum Pieterburen
Zeehondencentrum Pieterburen
Zeehondencentrum Pieterburen is een opvangcentrum voor zeehonden in het dorp Pietburen.
Zeehondencentrum Pieterburen is een opvangcentrum voor zeehonden in het dorp Pietburen.

Zeehondencentrum Pieterburen had een nieuwe bloeddialysemachine nodig om het bloed te testen van binnenkomende zeehonden. Om de nieuwe machine aan te kunnen schaffen, had het zeehondencentrum een actie opgezet om geld op te halen. Het doel van de actie was gesteld op €14.000,-.

 

Recentelijk heeft het Zeehondencentrum Pieterburen haar doel behaald en heeft het haar donateurs bedankt voor de steun. Iedere donateur die een bijdrage heeft geleverd, ontving een uitgebreide e-mail waarin hij/zij werd bedankt. In de e-mail wordt aangekondigd dat de donateur opnieuw een e-mail ontvangt wanneer de nieuwe machine binnen is. Het zeehondencentrum geeft aan graag te willen laten zien waar de donateur precies aan heeft bijgedragen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events