Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Chrissy Strengers
Chrissy Strengers
1 juli 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl
Plantje.nl
Plantje.nl heeft een gevarieerd assortiment aan planten, in diverse bladsoorten en potmaten. De webshop is in 2011 opgericht en was een van de eerste bedrijven die het online bestellen van planten aanbood.
Plantje.nl heeft een gevarieerd assortiment aan planten, in diverse bladsoorten en potmaten. De webshop is in 2011 opgericht en was een van de eerste bedrijven die het online bestellen van planten aanbood.
Plantje.nl
Plantje.nl
Plantje.nl heeft een gevarieerd assortiment aan planten, in diverse bladsoorten en potmaten. De webshop is in 2011 opgericht en was een van de eerste bedrijven die het online bestellen van planten aanbood.
Plantje.nl heeft een gevarieerd assortiment aan planten, in diverse bladsoorten en potmaten. De webshop is in 2011 opgericht en was een van de eerste bedrijven die het online bestellen van planten aanbood.

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een ‘schoonheidsfoutje’, heeft er voor gezorgd dat er inmiddels 1,5 miljoen kneusjes zijn gered die anders in de afvalbak waren beland. Plantje.nl spreekt haar waardering hiervoor uit en geeft aan dat zij het niet zonder haar volgers had gekund.

 

In de bedankmail worden verder de planten in het zonnetje gezet die van ‘kneus naar reus’ zijn gegroeid; de plantjes die ooit begonnen als kneusjes, maar die inmiddels zijn uitgegroeid tot grote kamerplanten. De webshop zet hierbij een aantal Instagram posts van tevreden klanten in de spotlight.

 

Chrissy Strengers

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.