Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Chrissy Strengers
Chrissy Strengers
1 juli 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl
Plantje.nl
Plantje.nl heeft een gevarieerd assortiment aan planten, in diverse bladsoorten en potmaten. De webshop is in 2011 opgericht en was een van de eerste bedrijven die het online bestellen van planten aanbood.
Plantje.nl heeft een gevarieerd assortiment aan planten, in diverse bladsoorten en potmaten. De webshop is in 2011 opgericht en was een van de eerste bedrijven die het online bestellen van planten aanbood.
Plantje.nl
Plantje.nl
Plantje.nl heeft een gevarieerd assortiment aan planten, in diverse bladsoorten en potmaten. De webshop is in 2011 opgericht en was een van de eerste bedrijven die het online bestellen van planten aanbood.
Plantje.nl heeft een gevarieerd assortiment aan planten, in diverse bladsoorten en potmaten. De webshop is in 2011 opgericht en was een van de eerste bedrijven die het online bestellen van planten aanbood.

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een ‘schoonheidsfoutje’, heeft er voor gezorgd dat er inmiddels 1,5 miljoen kneusjes zijn gered die anders in de afvalbak waren beland. Plantje.nl spreekt haar waardering hiervoor uit en geeft aan dat zij het niet zonder haar volgers had gekund.

 

In de bedankmail worden verder de planten in het zonnetje gezet die van ‘kneus naar reus’ zijn gegroeid; de plantjes die ooit begonnen als kneusjes, maar die inmiddels zijn uitgegroeid tot grote kamerplanten. De webshop zet hierbij een aantal Instagram posts van tevreden klanten in de spotlight.

 

Chrissy Strengers

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.