Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Plus: Mario Kart koins sparen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
23 februari 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Plus: Mario Kart koins sparen

Logo Plus
Logo Plus
Plus
Plus
PLUS is een coöperatie van 221 zelfstandige supermarktondernemers met 261 supermarkten. Het gezamenlijke doel is een duurzame bedrijfsvoering waarbij de klant centraal staat en de focus ligt op goed eten, voor iedereen elke dag.
PLUS is een coöperatie van 221 zelfstandige supermarktondernemers met 261 supermarkten. Het gezamenlijke doel is een duurzame bedrijfsvoering waarbij de klant centraal staat en de focus ligt op goed eten, voor iedereen elke dag.
Logo Plus
Logo Plus
Plus
Plus
PLUS is een coöperatie van 221 zelfstandige supermarktondernemers met 261 supermarkten. Het gezamenlijke doel is een duurzame bedrijfsvoering waarbij de klant centraal staat en de focus ligt op goed eten, voor iedereen elke dag.
PLUS is een coöperatie van 221 zelfstandige supermarktondernemers met 261 supermarkten. Het gezamenlijke doel is een duurzame bedrijfsvoering waarbij de klant centraal staat en de focus ligt op goed eten, voor iedereen elke dag.

Sinds een paar weken is er bij Plus weer een nieuwe spaaractie live: Mario Kart Koins. In samenwerking met Nintendo biedt Plus haar klanten bij elke €15,- aan boodschappen een gratis Koin en Ring aan. In totaal kan je sparen voor 24 verschillende Mario Kart Koins, met allemaal bekende karakters uit Mario Kart. Door een van de zes gekleurde Rings om een Koin heen te doen, kun je er bijvoorbeeld mee rollen, stuiteren, flippen of spinnen.

 

 

Daarnaast zijn er vier unieke Limited Editions, kan je een koker kopen om alle Koins in te bewaren en maak je bij het online bestellen van je boodschappen ook nog wekelijks kans op een Ninento Switch.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.