Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Plus: Mario Kart koins sparen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
23 februari 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Plus: Mario Kart koins sparen

Logo Plus
Logo Plus
Plus
Plus
PLUS is een coöperatie van 221 zelfstandige supermarktondernemers met 261 supermarkten. Het gezamenlijke doel is een duurzame bedrijfsvoering waarbij de klant centraal staat en de focus ligt op goed eten, voor iedereen elke dag.
PLUS is een coöperatie van 221 zelfstandige supermarktondernemers met 261 supermarkten. Het gezamenlijke doel is een duurzame bedrijfsvoering waarbij de klant centraal staat en de focus ligt op goed eten, voor iedereen elke dag.
Logo Plus
Logo Plus
Plus
Plus
PLUS is een coöperatie van 221 zelfstandige supermarktondernemers met 261 supermarkten. Het gezamenlijke doel is een duurzame bedrijfsvoering waarbij de klant centraal staat en de focus ligt op goed eten, voor iedereen elke dag.
PLUS is een coöperatie van 221 zelfstandige supermarktondernemers met 261 supermarkten. Het gezamenlijke doel is een duurzame bedrijfsvoering waarbij de klant centraal staat en de focus ligt op goed eten, voor iedereen elke dag.

Sinds een paar weken is er bij Plus weer een nieuwe spaaractie live: Mario Kart Koins. In samenwerking met Nintendo biedt Plus haar klanten bij elke €15,- aan boodschappen een gratis Koin en Ring aan. In totaal kan je sparen voor 24 verschillende Mario Kart Koins, met allemaal bekende karakters uit Mario Kart. Door een van de zes gekleurde Rings om een Koin heen te doen, kun je er bijvoorbeeld mee rollen, stuiteren, flippen of spinnen.

 

 

Daarnaast zijn er vier unieke Limited Editions, kan je een koker kopen om alle Koins in te bewaren en maak je bij het online bestellen van je boodschappen ook nog wekelijks kans op een Ninento Switch.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events