Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Restaurantactie van AH

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
6 juli 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Restaurantactie van AH

Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn is een Nederlandse supermarktorganisatie, die eigendom is van Ahold. Met 940 winkels (inclusief 63 AH to go’s en 35 AH XL’s) is het de grootste supermarktketen in Nederland. Daarnaast zijn er 30 filialen in België, 6 AH to go’s in Duitsland en er is sinds 2007 een vestiging op Curaçao.
Albert Heijn is een Nederlandse supermarktorganisatie, die eigendom is van Ahold. Met 940 winkels (inclusief 63 AH to go’s en 35 AH XL’s) is het de grootste supermarktketen in Nederland. Daarnaast zijn er 30 filialen in België, 6 AH to go’s in Duitsland en er is sinds 2007 een vestiging op Curaçao.
Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn is een Nederlandse supermarktorganisatie, die eigendom is van Ahold. Met 940 winkels (inclusief 63 AH to go’s en 35 AH XL’s) is het de grootste supermarktketen in Nederland. Daarnaast zijn er 30 filialen in België, 6 AH to go’s in Duitsland en er is sinds 2007 een vestiging op Curaçao.
Albert Heijn is een Nederlandse supermarktorganisatie, die eigendom is van Ahold. Met 940 winkels (inclusief 63 AH to go’s en 35 AH XL’s) is het de grootste supermarktketen in Nederland. Daarnaast zijn er 30 filialen in België, 6 AH to go’s in Duitsland en er is sinds 2007 een vestiging op Curaçao.

Van 6 juli t/m 23 augustus 2015 ontvang je bij iedere €10,- aan boodschappen bij alle Albert Heijn winkels in Nederland en België één AH Restaurantzegel. Bij tien zegels heb je een volle spaarkaart en ontvang je een 2de driegangenmenu gratis (excl. drank) bij de door IENS geselecteerde restaurants. Je kunt je spaarkaart t/m 31 januari 2016 verzilveren door online te reserveren via www.ahrestaurantactie.nl of www.ahrestaurantactie.be.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events