Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Samen uit, samen thuis met Pathé

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Maurits Derks
Maurits Derks
25 Juli 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Samen uit, samen thuis met Pathé

Pathé Thuis
Pathé Thuis
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.
Pathé Thuis
Pathé Thuis
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.

Wie dreigt af te haken, heeft een duwtje in de goede richting nodig. Dat is dan ook precies waar deze winback-mailcampagne van Pathé Thuis voor bedoeld is. Door slimme woordkeuzes en een “uniek” en persoonlijk aanbod te doen, speelt het bedrijf handig in op het wederkerigheidsgevoel (een klassieker van Cialdini). Het lijkt op een cadeautje, waardoor je je bezwaard voelt om het niet te aanvaarden.

Maurits Derks

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.