Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Samen uit, samen thuis met Pathé

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Maurits Derks
Maurits Derks
25 Juli 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Samen uit, samen thuis met Pathé

Pathé Thuis
Pathé Thuis
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.
Pathé Thuis
Pathé Thuis
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.
Pathé thuis is een Nederlandse streamingdienst voor het huren en kopen van films voor thuisgebruik. De dienst is onderdeel van het bekende merk Pathé, dat met 29 bioscopen heel Nederland van het nieuwste aanbod aan films voorziet.

Wie dreigt af te haken, heeft een duwtje in de goede richting nodig. Dat is dan ook precies waar deze winback-mailcampagne van Pathé Thuis voor bedoeld is. Door slimme woordkeuzes en een “uniek” en persoonlijk aanbod te doen, speelt het bedrijf handig in op het wederkerigheidsgevoel (een klassieker van Cialdini). Het lijkt op een cadeautje, waardoor je je bezwaard voelt om het niet te aanvaarden.

Maurits Derks

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.