Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Samenwerking Air Miles en Essent

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 mei 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Samenwerking Air Miles en Essent

Essent
Essent
Essent is een energieleverancier die gas, elektriciteit en andere energieproducten levert aan 2,5 miljoen consumenten en bedrijven in Nederland en België.
Essent is een energieleverancier die gas, elektriciteit en andere energieproducten levert aan 2,5 miljoen consumenten en bedrijven in Nederland en België.
Essent
Essent
Essent is een energieleverancier die gas, elektriciteit en andere energieproducten levert aan 2,5 miljoen consumenten en bedrijven in Nederland en België.
Essent is een energieleverancier die gas, elektriciteit en andere energieproducten levert aan 2,5 miljoen consumenten en bedrijven in Nederland en België.
  • Samenwerking
  • Testfase
  • Voordeel
  • Welkomstcadeau

De eerste actie in het kader van de samenwerking tussen Air Miles en Essent is dat een selecte groep dit najaar 10.000 Air Miles als welkomstcadeau krijgt als zij klant worden bij Essent. De samenwerking bevindt zich nog in een testfase, de ambitie is om in 2016 het programma verder uit te rollen. Spaarders moeten dan ook Air Miles kunnen inwisselen bij Essent.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.