Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Samenwerking Air Miles en Essent

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 mei 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Samenwerking Air Miles en Essent

Essent
Essent
Essent is een energieleverancier die gas, elektriciteit en andere energieproducten levert aan 2,5 miljoen consumenten en bedrijven in Nederland en België.
Essent is een energieleverancier die gas, elektriciteit en andere energieproducten levert aan 2,5 miljoen consumenten en bedrijven in Nederland en België.
Essent
Essent
Essent is een energieleverancier die gas, elektriciteit en andere energieproducten levert aan 2,5 miljoen consumenten en bedrijven in Nederland en België.
Essent is een energieleverancier die gas, elektriciteit en andere energieproducten levert aan 2,5 miljoen consumenten en bedrijven in Nederland en België.
  • Samenwerking
  • Testfase
  • Voordeel
  • Welkomstcadeau

De eerste actie in het kader van de samenwerking tussen Air Miles en Essent is dat een selecte groep dit najaar 10.000 Air Miles als welkomstcadeau krijgt als zij klant worden bij Essent. De samenwerking bevindt zich nog in een testfase, de ambitie is om in 2016 het programma verder uit te rollen. Spaarders moeten dan ook Air Miles kunnen inwisselen bij Essent.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.