Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een smaakvolle e-mail van McDonald's

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
25 november 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een smaakvolle e-mail van McDonald's

Digitale loyaliteitsprogramma's McDonald's logo
Digitale loyaliteitsprogramma's McDonald's logo
McDonalds
McDonalds
McDonald’s Corporation is ’s werelds grootste keten van hamburger- en fastfoodrestaurants. Het hoofdkantoor van de firma – McDonald’s Plaza geheten – is gevestigd in Oak Brook (Illinois), een voorstad van Chicago in de Verenigde Staten. Hier staat tevens Hamburger University, het opleidingscentrum van McDonald’s. Het bedrijf werd uitgebouwd door zakenman Ray Kroc nadat hij in 1955 de rechten had overgenomen van een kleine hamburgerketen die werd geleid door Dick en Mac McDonald.
McDonald’s Corporation is ’s werelds grootste keten van hamburger- en fastfoodrestaurants. Het hoofdkantoor van de firma – McDonald’s Plaza geheten – is gevestigd in Oak Brook (Illinois), een voorstad van Chicago in de Verenigde Staten. Hier staat tevens Hamburger University, het opleidingscentrum van McDonald’s. Het bedrijf werd uitgebouwd door zakenman Ray Kroc nadat hij in 1955 de rechten had overgenomen van een kleine hamburgerketen die werd geleid door Dick en Mac McDonald.
Digitale loyaliteitsprogramma's McDonald's logo
Digitale loyaliteitsprogramma's McDonald's logo
McDonalds
McDonalds
McDonald’s Corporation is ’s werelds grootste keten van hamburger- en fastfoodrestaurants. Het hoofdkantoor van de firma – McDonald’s Plaza geheten – is gevestigd in Oak Brook (Illinois), een voorstad van Chicago in de Verenigde Staten. Hier staat tevens Hamburger University, het opleidingscentrum van McDonald’s. Het bedrijf werd uitgebouwd door zakenman Ray Kroc nadat hij in 1955 de rechten had overgenomen van een kleine hamburgerketen die werd geleid door Dick en Mac McDonald.
McDonald’s Corporation is ’s werelds grootste keten van hamburger- en fastfoodrestaurants. Het hoofdkantoor van de firma – McDonald’s Plaza geheten – is gevestigd in Oak Brook (Illinois), een voorstad van Chicago in de Verenigde Staten. Hier staat tevens Hamburger University, het opleidingscentrum van McDonald’s. Het bedrijf werd uitgebouwd door zakenman Ray Kroc nadat hij in 1955 de rechten had overgenomen van een kleine hamburgerketen die werd geleid door Dick en Mac McDonald.

Ben jij al geregistreerd in de app van McDonald’s? Dan ontvang je een e-mail van McDonald’s om je op de hoogte te houden van winacties, eventuele kortingen en aankomende acties. Een McDonald’s koffer winnen wilt toch iedereen?

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.