Crisp is een de online supermarkt die bekend staat om zijn verse en duurzame producten. Zij hebben winkelen nu nog leuker gemaakt voor de klanten. Klanten ontvangen bij elke bestelling namelijk een gratis carrotcake muffin. Naast dat het een lekkere toevoeging is aan de boodschappen, is het ook een slimme zet van Crisp om haar klanten te verrassen!
Met deze heerlijke traktatie versterkt Crisp namelijk de band met haar klanten en vergroot ze de klantloyaliteit. Door klanten regelmatig te verrassen met kleine cadeautjes creëert Crisp namelijk een gevoel van verbondenheid en waardering. Zo is boodschappen doen bij Crisp niet alleen een verstandige keuze, maar ook een ervaring waarbij de klant zich gewaardeerd voelt!
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.