Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Ismay van Langemheen
Ismay van Langemheen
27 april 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Crisp
Crisp
Crisp is een online supermarkt die 2018 is opgericht. Het is een snelgroeiende organisatie die verse producten rechtstreeks van lokale boerderijen naar consumenten brengt. Crisp streeft in haar diensten naar innovatie, goede kwaliteit en meer duurzaamheid in de voedselindustrie.
Crisp is een online supermarkt die 2018 is opgericht. Het is een snelgroeiende organisatie die verse producten rechtstreeks van lokale boerderijen naar consumenten brengt. Crisp streeft in haar diensten naar innovatie, goede kwaliteit en meer duurzaamheid in de voedselindustrie.
Crisp
Crisp
Crisp is een online supermarkt die 2018 is opgericht. Het is een snelgroeiende organisatie die verse producten rechtstreeks van lokale boerderijen naar consumenten brengt. Crisp streeft in haar diensten naar innovatie, goede kwaliteit en meer duurzaamheid in de voedselindustrie.
Crisp is een online supermarkt die 2018 is opgericht. Het is een snelgroeiende organisatie die verse producten rechtstreeks van lokale boerderijen naar consumenten brengt. Crisp streeft in haar diensten naar innovatie, goede kwaliteit en meer duurzaamheid in de voedselindustrie.

Crisp

Crisp is een de online supermarkt die bekend staat om zijn verse en duurzame producten. Zij hebben winkelen nu nog leuker gemaakt voor de klanten. Klanten ontvangen bij elke bestelling namelijk een gratis carrotcake muffin. Naast dat het een lekkere toevoeging is aan de boodschappen, is het ook een slimme zet van Crisp om haar klanten te verrassen!

 

Met deze heerlijke traktatie versterkt Crisp namelijk de band met haar klanten en vergroot ze de klantloyaliteit. Door klanten regelmatig te verrassen met kleine cadeautjes creëert Crisp namelijk een gevoel van verbondenheid en waardering. Zo is boodschappen doen bij Crisp niet alleen een verstandige keuze, maar ook een ervaring waarbij de klant zich gewaardeerd voelt!

 

 

Ismay van Langemheen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 april 2024

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 april 2024

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.