Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Sneller sparen bij Jumbo

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Daan van Deursen
Daan van Deursen
22 december 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Sneller sparen bij Jumbo

Jumbo
Jumbo
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Jumbo
Jumbo
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.

Jumbo geeft deelnemers aan haar spaarprogramma een extra vroeg kerstcadeau. Binnen de actieperiode krijgen klanten namelijk 10 Extra’s punten cadeau bij elke scan van hun . Zo gaat het sparen een stukkie sneller! Gespaarde punten kunnen worden ingewisseld voor een wisselende selectie aan gratis boodschappen of korting bij een volgend bezoek aan de Jumbo. Naast een algemene selectie van producten waarover je punten spaart personaliseert Jumbo haar spaarprogramma door deelnemers ook een afwisselende persoonlijke selectie van producten toe te kennen die punten opleveren. Zo helpen je favoriete producten je bij het opbouwen van je spaarsaldo bij Jumbo.

 

Daan van Deursen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 april 2024

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 april 2024

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.