Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Nieuwe spaaractie van Coop

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
3 oktober 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Nieuwe spaaractie van Coop

Coop
Coop
Coop streeft ernaar de beste supermarkt van de omgeving te zijn. Coop is herkenbaar aan de kwaliteit van verse producten en een breed assortiment. Naast een hoog serviceniveau waarin de klant centraal staat biedt Coop goede, eerlijke prijzen.
Coop streeft ernaar de beste supermarkt van de omgeving te zijn. Coop is herkenbaar aan de kwaliteit van verse producten en een breed assortiment. Naast een hoog serviceniveau waarin de klant centraal staat biedt Coop goede, eerlijke prijzen.
Coop
Coop
Coop streeft ernaar de beste supermarkt van de omgeving te zijn. Coop is herkenbaar aan de kwaliteit van verse producten en een breed assortiment. Naast een hoog serviceniveau waarin de klant centraal staat biedt Coop goede, eerlijke prijzen.
Coop streeft ernaar de beste supermarkt van de omgeving te zijn. Coop is herkenbaar aan de kwaliteit van verse producten en een breed assortiment. Naast een hoog serviceniveau waarin de klant centraal staat biedt Coop goede, eerlijke prijzen.

Van 22 september tot 22 november 2015 kun je bij Coop sparen voor een boodschappenpakket. Bij iedere €5,- aan boodschappen ontvang je een zegel. Bij 100 zegels is de spaarkaart vol en ontvang je een boodschappenpakket t.w.v. €50,-. En dat niet alleen; met elke volle spaarkaart steun je het Coop Rode Kruis Fonds. Dit fonds helpt mensen sterker en zelfredzamer te worden in noodsituaties, van kleine ongelukken in en rondom het huis tot een ramp.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events