Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Nieuwe spaaractie van Coop

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
3 oktober 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Nieuwe spaaractie van Coop

Coop
Coop
Coop streeft ernaar de beste supermarkt van de omgeving te zijn. Coop is herkenbaar aan de kwaliteit van verse producten en een breed assortiment. Naast een hoog serviceniveau waarin de klant centraal staat biedt Coop goede, eerlijke prijzen.
Coop streeft ernaar de beste supermarkt van de omgeving te zijn. Coop is herkenbaar aan de kwaliteit van verse producten en een breed assortiment. Naast een hoog serviceniveau waarin de klant centraal staat biedt Coop goede, eerlijke prijzen.
Coop
Coop
Coop streeft ernaar de beste supermarkt van de omgeving te zijn. Coop is herkenbaar aan de kwaliteit van verse producten en een breed assortiment. Naast een hoog serviceniveau waarin de klant centraal staat biedt Coop goede, eerlijke prijzen.
Coop streeft ernaar de beste supermarkt van de omgeving te zijn. Coop is herkenbaar aan de kwaliteit van verse producten en een breed assortiment. Naast een hoog serviceniveau waarin de klant centraal staat biedt Coop goede, eerlijke prijzen.

Van 22 september tot 22 november 2015 kun je bij Coop sparen voor een boodschappenpakket. Bij iedere €5,- aan boodschappen ontvang je een zegel. Bij 100 zegels is de spaarkaart vol en ontvang je een boodschappenpakket t.w.v. €50,-. En dat niet alleen; met elke volle spaarkaart steun je het Coop Rode Kruis Fonds. Dit fonds helpt mensen sterker en zelfredzamer te worden in noodsituaties, van kleine ongelukken in en rondom het huis tot een ramp.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.