Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Nieuwe spaaractie van Coop

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
3 oktober 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Nieuwe spaaractie van Coop

Coop
Coop
Coop streeft ernaar de beste supermarkt van de omgeving te zijn. Coop is herkenbaar aan de kwaliteit van verse producten en een breed assortiment. Naast een hoog serviceniveau waarin de klant centraal staat biedt Coop goede, eerlijke prijzen.
Coop streeft ernaar de beste supermarkt van de omgeving te zijn. Coop is herkenbaar aan de kwaliteit van verse producten en een breed assortiment. Naast een hoog serviceniveau waarin de klant centraal staat biedt Coop goede, eerlijke prijzen.
Coop
Coop
Coop streeft ernaar de beste supermarkt van de omgeving te zijn. Coop is herkenbaar aan de kwaliteit van verse producten en een breed assortiment. Naast een hoog serviceniveau waarin de klant centraal staat biedt Coop goede, eerlijke prijzen.
Coop streeft ernaar de beste supermarkt van de omgeving te zijn. Coop is herkenbaar aan de kwaliteit van verse producten en een breed assortiment. Naast een hoog serviceniveau waarin de klant centraal staat biedt Coop goede, eerlijke prijzen.

Van 22 september tot 22 november 2015 kun je bij Coop sparen voor een boodschappenpakket. Bij iedere €5,- aan boodschappen ontvang je een zegel. Bij 100 zegels is de spaarkaart vol en ontvang je een boodschappenpakket t.w.v. €50,-. En dat niet alleen; met elke volle spaarkaart steun je het Coop Rode Kruis Fonds. Dit fonds helpt mensen sterker en zelfredzamer te worden in noodsituaties, van kleine ongelukken in en rondom het huis tot een ramp.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events