Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Nieuwe spaaractie van Coop

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
3 oktober 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Nieuwe spaaractie van Coop

Coop
Coop
Coop streeft ernaar de beste supermarkt van de omgeving te zijn. Coop is herkenbaar aan de kwaliteit van verse producten en een breed assortiment. Naast een hoog serviceniveau waarin de klant centraal staat biedt Coop goede, eerlijke prijzen.
Coop streeft ernaar de beste supermarkt van de omgeving te zijn. Coop is herkenbaar aan de kwaliteit van verse producten en een breed assortiment. Naast een hoog serviceniveau waarin de klant centraal staat biedt Coop goede, eerlijke prijzen.
Coop
Coop
Coop streeft ernaar de beste supermarkt van de omgeving te zijn. Coop is herkenbaar aan de kwaliteit van verse producten en een breed assortiment. Naast een hoog serviceniveau waarin de klant centraal staat biedt Coop goede, eerlijke prijzen.
Coop streeft ernaar de beste supermarkt van de omgeving te zijn. Coop is herkenbaar aan de kwaliteit van verse producten en een breed assortiment. Naast een hoog serviceniveau waarin de klant centraal staat biedt Coop goede, eerlijke prijzen.

Van 22 september tot 22 november 2015 kun je bij Coop sparen voor een boodschappenpakket. Bij iedere €5,- aan boodschappen ontvang je een zegel. Bij 100 zegels is de spaarkaart vol en ontvang je een boodschappenpakket t.w.v. €50,-. En dat niet alleen; met elke volle spaarkaart steun je het Coop Rode Kruis Fonds. Dit fonds helpt mensen sterker en zelfredzamer te worden in noodsituaties, van kleine ongelukken in en rondom het huis tot een ramp.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events