Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Spar: Geronimo Stilton

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
De Geronimo Stilton spaaractie van Spar.
Redactie LoyaltyFacts
15 mei 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Spar: Geronimo Stilton

De Geronimo Stilton spaaractie van Spar.
Het SPAR logo
Het SPAR logo
SPAR
SPAR
SPAR, is een Nederlandse supermarktketen, opgericht in 1932 en heeft meer dan 12.500 winkels in 35 landen. SPAR is aangesloten bij de inkoopvereniging Superunie.
SPAR, is een Nederlandse supermarktketen, opgericht in 1932 en heeft meer dan 12.500 winkels in 35 landen. SPAR is aangesloten bij de inkoopvereniging Superunie.
Het SPAR logo
Het SPAR logo
SPAR
SPAR
SPAR, is een Nederlandse supermarktketen, opgericht in 1932 en heeft meer dan 12.500 winkels in 35 landen. SPAR is aangesloten bij de inkoopvereniging Superunie.
SPAR, is een Nederlandse supermarktketen, opgericht in 1932 en heeft meer dan 12.500 winkels in 35 landen. SPAR is aangesloten bij de inkoopvereniging Superunie.

Vanaf donderdag 7 mei tot en met woensdag 1 juli 2015 kunt u bij SPAR sparen voor een Geronimo Stilton Doe Album en 8 verschillende leesboeken. Het Doe Album is door Geronimo Stilton speciaal voor SPAR ontworpen en staat vol leuke spelletjes, puzzels en heerlijke recepten om van te smullen. Bij € 25,- aan boodschappen ontvangt u het Doe Album GRATIS.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events