Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Spar: Geronimo Stilton

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
De Geronimo Stilton spaaractie van Spar.
Redactie LoyaltyFacts
15 mei 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Spar: Geronimo Stilton

De Geronimo Stilton spaaractie van Spar.
Het SPAR logo
Het SPAR logo
SPAR
SPAR
SPAR, is een Nederlandse supermarktketen, opgericht in 1932 en heeft meer dan 12.500 winkels in 35 landen. SPAR is aangesloten bij de inkoopvereniging Superunie.
SPAR, is een Nederlandse supermarktketen, opgericht in 1932 en heeft meer dan 12.500 winkels in 35 landen. SPAR is aangesloten bij de inkoopvereniging Superunie.
Het SPAR logo
Het SPAR logo
SPAR
SPAR
SPAR, is een Nederlandse supermarktketen, opgericht in 1932 en heeft meer dan 12.500 winkels in 35 landen. SPAR is aangesloten bij de inkoopvereniging Superunie.
SPAR, is een Nederlandse supermarktketen, opgericht in 1932 en heeft meer dan 12.500 winkels in 35 landen. SPAR is aangesloten bij de inkoopvereniging Superunie.

Vanaf donderdag 7 mei tot en met woensdag 1 juli 2015 kunt u bij SPAR sparen voor een Geronimo Stilton Doe Album en 8 verschillende leesboeken. Het Doe Album is door Geronimo Stilton speciaal voor SPAR ontworpen en staat vol leuke spelletjes, puzzels en heerlijke recepten om van te smullen. Bij € 25,- aan boodschappen ontvangt u het Doe Album GRATIS.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.