Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

PLUS: Marvel Superhelden Spaaractie

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Plus Marvel Superhelden spaaractie
Redactie LoyaltyFacts
2 mei 2014
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

PLUS: Marvel Superhelden Spaaractie

Plus Marvel Superhelden spaaractie
Logo Plus
Logo Plus
PLUS
PLUS
PLUS is het coöperatieve huis voor zelfstandige supermarktondernemers. Met de vier merkwaarden ‘Aandacht’, ‘Kwaliteit’, ‘Lokaal’ en ‘Verantwoord’ onderscheiden de 218 PLUS ondernemers zich met hun 255 supermarkten in een uiterst competitieve markt.
PLUS is het coöperatieve huis voor zelfstandige supermarktondernemers. Met de vier merkwaarden ‘Aandacht’, ‘Kwaliteit’, ‘Lokaal’ en ‘Verantwoord’ onderscheiden de 218 PLUS ondernemers zich met hun 255 supermarkten in een uiterst competitieve markt.
Logo Plus
Logo Plus
PLUS
PLUS
PLUS is het coöperatieve huis voor zelfstandige supermarktondernemers. Met de vier merkwaarden ‘Aandacht’, ‘Kwaliteit’, ‘Lokaal’ en ‘Verantwoord’ onderscheiden de 218 PLUS ondernemers zich met hun 255 supermarkten in een uiterst competitieve markt.
PLUS is het coöperatieve huis voor zelfstandige supermarktondernemers. Met de vier merkwaarden ‘Aandacht’, ‘Kwaliteit’, ‘Lokaal’ en ‘Verantwoord’ onderscheiden de 218 PLUS ondernemers zich met hun 255 supermarkten in een uiterst competitieve markt.

In april en mei 2014 ontvangen klanten bij de Plus bij elke 15 euro aan boodschappen en bij geselecteerde actieartikelen gratis superhelden (o.a. Spider-Man, Hulk, Camptain America, Daredevil, Ironman en Thor). Plus ondersteund de actie met een commercial, communicatie in de winkels en de verkoop van additionele producten (zoals de kartonnen opbergkoffer).

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events