Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

PLUS: Marvel Superhelden Spaaractie

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Plus Marvel Superhelden spaaractie
Redactie LoyaltyFacts
2 mei 2014
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

PLUS: Marvel Superhelden Spaaractie

Plus Marvel Superhelden spaaractie
Logo Plus
Logo Plus
PLUS
PLUS
PLUS is het coöperatieve huis voor zelfstandige supermarktondernemers. Met de vier merkwaarden ‘Aandacht’, ‘Kwaliteit’, ‘Lokaal’ en ‘Verantwoord’ onderscheiden de 218 PLUS ondernemers zich met hun 255 supermarkten in een uiterst competitieve markt.
PLUS is het coöperatieve huis voor zelfstandige supermarktondernemers. Met de vier merkwaarden ‘Aandacht’, ‘Kwaliteit’, ‘Lokaal’ en ‘Verantwoord’ onderscheiden de 218 PLUS ondernemers zich met hun 255 supermarkten in een uiterst competitieve markt.
Logo Plus
Logo Plus
PLUS
PLUS
PLUS is het coöperatieve huis voor zelfstandige supermarktondernemers. Met de vier merkwaarden ‘Aandacht’, ‘Kwaliteit’, ‘Lokaal’ en ‘Verantwoord’ onderscheiden de 218 PLUS ondernemers zich met hun 255 supermarkten in een uiterst competitieve markt.
PLUS is het coöperatieve huis voor zelfstandige supermarktondernemers. Met de vier merkwaarden ‘Aandacht’, ‘Kwaliteit’, ‘Lokaal’ en ‘Verantwoord’ onderscheiden de 218 PLUS ondernemers zich met hun 255 supermarkten in een uiterst competitieve markt.

In april en mei 2014 ontvangen klanten bij de Plus bij elke 15 euro aan boodschappen en bij geselecteerde actieartikelen gratis superhelden (o.a. Spider-Man, Hulk, Camptain America, Daredevil, Ironman en Thor). Plus ondersteund de actie met een commercial, communicatie in de winkels en de verkoop van additionele producten (zoals de kartonnen opbergkoffer).

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.