Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Sparen voor gele trui bij Jumbo

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
17 juni 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Sparen voor gele trui bij Jumbo

Jumbo
Jumbo
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Jumbo
Jumbo
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.

Vanaf woensdag 17 juni 2015 kun je bij Jumbo, sponsor van de LottoNL-Jumbo ploeg in de Tour de France, sparen voor een gele trui. Bij elke €10,- aan boodschappen ontvang je één gratis zegel. Bij inlevering van een volle spaarkaart (met 25 zegels) ontvang je een unieke bestelcode waarmee je het Limited Edition Retro shirt met een handtekening van oud-tourwinnaar Joop Zoetemelk kunt bestellen. De campagne werd ludiek afgetrapt door Joop Zoetemelk die zijn eigen gele trui op Markplaats zette. Het origineel wordt helaas niet verkocht, maar je kunt nu wel sparen voor je eigen gele trui!

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events