Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Sparen voor bestek bij de Boni

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
2 februari 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Sparen voor bestek bij de Boni

Boni
Boni
Boni is een Nederlandse supermarktketen die in 1972 is opgericht. Het servicekantoor en distributiecentrum zijn gevestigd in Nijkerk. Het eerste filiaal was in Drachten. Het bedrijf heeft zich sindsdien uitgebreid tot 43 filialen en 13 slijterijen. De filialen van Boni bevinden zich in het midden, westen en noorden van het land, vooral in steden die grenzen aan de snelweg A28.
Boni is een Nederlandse supermarktketen die in 1972 is opgericht. Het servicekantoor en distributiecentrum zijn gevestigd in Nijkerk. Het eerste filiaal was in Drachten. Het bedrijf heeft zich sindsdien uitgebreid tot 43 filialen en 13 slijterijen. De filialen van Boni bevinden zich in het midden, westen en noorden van het land, vooral in steden die grenzen aan de snelweg A28.
Boni
Boni
Boni is een Nederlandse supermarktketen die in 1972 is opgericht. Het servicekantoor en distributiecentrum zijn gevestigd in Nijkerk. Het eerste filiaal was in Drachten. Het bedrijf heeft zich sindsdien uitgebreid tot 43 filialen en 13 slijterijen. De filialen van Boni bevinden zich in het midden, westen en noorden van het land, vooral in steden die grenzen aan de snelweg A28.
Boni is een Nederlandse supermarktketen die in 1972 is opgericht. Het servicekantoor en distributiecentrum zijn gevestigd in Nijkerk. Het eerste filiaal was in Drachten. Het bedrijf heeft zich sindsdien uitgebreid tot 43 filialen en 13 slijterijen. De filialen van Boni bevinden zich in het midden, westen en noorden van het land, vooral in steden die grenzen aan de snelweg A28.

Van 27 januari tot 19 april 2016 kun je bij Boni supermarkten sparen voor luxe bestek van Schulte-Ufer. Bij iedere €10,- aan boodschappen ontvang je een zegel. Bij 15 zegels is de spaarkaart vol en kun je deze (met bijbetaling van € 1,99 tot € 3,99) inleveren voor één van de zeven verschillende besteksets.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events