Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

SportCity mist je...

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Pim Kamphuis
Pim Kamphuis
24 april 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

SportCity mist je...

SportCity
SportCity
SportCity is een sportschoolketen met 112 locaties door heel Nederland. SportCity heeft een ruim aanbod aan faciliteiten die toegankelijk zijn voor alle leden.
SportCity is een sportschoolketen met 112 locaties door heel Nederland. SportCity heeft een ruim aanbod aan faciliteiten die toegankelijk zijn voor alle leden.
SportCity
SportCity
SportCity is een sportschoolketen met 112 locaties door heel Nederland. SportCity heeft een ruim aanbod aan faciliteiten die toegankelijk zijn voor alle leden.
SportCity is een sportschoolketen met 112 locaties door heel Nederland. SportCity heeft een ruim aanbod aan faciliteiten die toegankelijk zijn voor alle leden.

SportCity leden hebben de mogelijkheid om vrienden een dagje gratis mee te laten sporten. Via het account van het lid kan de gast een dag gebruikmaken van de faciliteiten van SportCity op één locatie. Zo kan de gast bijvoorbeeld gaan zwemmen, squashen, fitnessen of gebruikmaken van de sauna’s. In ruil voor deze dag gratis sporten download de gast de SportCity app waar hij zijn persoonlijke gegevens moet achterlaten.

 

Wanneer de gast vervolgens geen lid is geworden of een tijd geen gebruik heeft gemaakt van de faciliteiten, ontvangt hij een mail met de boodschap dat hij door de sportschoolketen wordt gemist. In deze mail verteld SportCity welke ontwikkelingen zij in de tussentijd hebben doorgemaakt en geven ze een speciale korting op een jaarlidmaatschap. Hierdoor hoopt SportCity de sporter terug te winnen en ervoor te zorgen dat hij een langdurige relatie aangaan met hen.

Pim Kamphuis

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.