Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Spotify Fans First

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 februari 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Spotify Fans First

Spotify
Spotify
Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnees kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.
Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnees kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.
Spotify
Spotify
Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnees kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.
Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnees kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.

De Jeugd van Tegenwoordig beloont hun trouwe luisteraars op een hele speciale manier. Met een Spotify abonnement kon je namelijk als eerste tickets kopen voor hun concert op 7 juni 2019!  Op deze manier wil de groep alle fans bedanken voor hun steun en support.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16-12-2025

Upfront laat zien dat loyaliteit verder gaat dan korting

Upfront geeft exclusieve toegang aan online klanten

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16-12-2025

Upfront laat zien dat loyaliteit verder gaat dan korting

Upfront geeft exclusieve toegang aan online klanten

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17-11-2025

Beste kortlopende loyaliteitsactie wereldwijd

Tesco combineerden fysieke kraskaarten met digitale beloningen, resulteerde in 2 miljoen spellen en 100.000 nieuwe app-downloads wereldwijd in slechts 3 maanden.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17-11-2025

Beste kortlopende loyaliteitsactie wereldwijd

Tesco combineerden fysieke kraskaarten met digitale beloningen, resulteerde in 2 miljoen spellen en 100.000 nieuwe app-downloads wereldwijd in slechts 3 maanden.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17-11-2025

Sephora versterkt klantloyaliteit met het Savings Event

Sephora laat met het Savings Event zien hoe exclusieve voordelen klanten snel in beweging krijgen. Deze actie maakt de band met het merk sterker doordat

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17-11-2025

Sephora versterkt klantloyaliteit met het Savings Event

Sephora laat met het Savings Event zien hoe exclusieve voordelen klanten snel in beweging krijgen. Deze actie maakt de band met het merk sterker doordat

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.