Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Spotify Fans First

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 februari 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Spotify Fans First

Spotify
Spotify
Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnees kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.
Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnees kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.
Spotify
Spotify
Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnees kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.
Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnees kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.

De Jeugd van Tegenwoordig beloont hun trouwe luisteraars op een hele speciale manier. Met een Spotify abonnement kon je namelijk als eerste tickets kopen voor hun concert op 7 juni 2019!  Op deze manier wil de groep alle fans bedanken voor hun steun en support.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.