Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Klanttevredenheid bij Starbucks

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
13 september 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Klanttevredenheid bij Starbucks

Starbucks
Starbucks
Starbucks, ’s werelds grootste keten met koffiehuizen, is in 1971 in Seattle opgericht. De keten bestaat uit ongeveer 20.000 vestigingen in 64 landen.
Starbucks, ’s werelds grootste keten met koffiehuizen, is in 1971 in Seattle opgericht. De keten bestaat uit ongeveer 20.000 vestigingen in 64 landen.
Starbucks
Starbucks
Starbucks, ’s werelds grootste keten met koffiehuizen, is in 1971 in Seattle opgericht. De keten bestaat uit ongeveer 20.000 vestigingen in 64 landen.
Starbucks, ’s werelds grootste keten met koffiehuizen, is in 1971 in Seattle opgericht. De keten bestaat uit ongeveer 20.000 vestigingen in 64 landen.

Starbucks geeft haar bezoekers vouchers als ze lang moeten wachten op hun bestelling. Hiermee kun je de volgende keer gratis een drankje naar keuze uitzoeken.  Zo komen wij wel terug!

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.