Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Stichting AAP tovert een lach op het gezicht

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
12 februari 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Stichting AAP tovert een lach op het gezicht

Stichting Aap
Stichting Aap
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.
Stichting Aap
Stichting Aap
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.

17 januari 2022 was het Blue Monday, de zogenaamd meest deprimerende dag van het jaar. En zeker dit jaar zal de stemming niet overal opperbest zijn geweest. Waar verschillende soorten ondernemingen hun deuren weer konden openen, bleven horeca, bioscopen, musea en theaters conform de maatregelen omtrent het coronavirus vooralsnog gesloten.

 

Stichting AAP zag het als haar taak om deze dag wat draaglijker te maken. Aan al haar donateurs stuurde zij een compilatie van de leukste videofragmenten waarop de dieren te zien zijn die door de stichting zijn opgevangen. Zo toverde Stichting AAP op Blue Monday toch een lach op de gezichten van haar donateurs!

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.