Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Stichting AAP tovert een lach op het gezicht

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
12 februari 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Stichting AAP tovert een lach op het gezicht

Stichting Aap
Stichting Aap
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.
Stichting Aap
Stichting Aap
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.

17 januari 2022 was het Blue Monday, de zogenaamd meest deprimerende dag van het jaar. En zeker dit jaar zal de stemming niet overal opperbest zijn geweest. Waar verschillende soorten ondernemingen hun deuren weer konden openen, bleven horeca, bioscopen, musea en theaters conform de maatregelen omtrent het coronavirus vooralsnog gesloten.

 

Stichting AAP zag het als haar taak om deze dag wat draaglijker te maken. Aan al haar donateurs stuurde zij een compilatie van de leukste videofragmenten waarop de dieren te zien zijn die door de stichting zijn opgevangen. Zo toverde Stichting AAP op Blue Monday toch een lach op de gezichten van haar donateurs!

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.