Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Stichting AAP tovert een lach op het gezicht

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
12 februari 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Stichting AAP tovert een lach op het gezicht

Stichting Aap
Stichting Aap
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.
Stichting Aap
Stichting Aap
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.

17 januari 2022 was het Blue Monday, de zogenaamd meest deprimerende dag van het jaar. En zeker dit jaar zal de stemming niet overal opperbest zijn geweest. Waar verschillende soorten ondernemingen hun deuren weer konden openen, bleven horeca, bioscopen, musea en theaters conform de maatregelen omtrent het coronavirus vooralsnog gesloten.

 

Stichting AAP zag het als haar taak om deze dag wat draaglijker te maken. Aan al haar donateurs stuurde zij een compilatie van de leukste videofragmenten waarop de dieren te zien zijn die door de stichting zijn opgevangen. Zo toverde Stichting AAP op Blue Monday toch een lach op de gezichten van haar donateurs!

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 oktober 2025

DPG Media maakt jongeren loyaal voor de toekomst

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de merken, wat toekomstige loyaliteit stimuleert.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 september 2025

Alpine activeert op de festivalvloer

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale consumenten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.