Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Stichting AAP tovert een lach op het gezicht

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
12 februari 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Stichting AAP tovert een lach op het gezicht

Stichting Aap
Stichting Aap
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.
Stichting Aap
Stichting Aap
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.

17 januari 2022 was het Blue Monday, de zogenaamd meest deprimerende dag van het jaar. En zeker dit jaar zal de stemming niet overal opperbest zijn geweest. Waar verschillende soorten ondernemingen hun deuren weer konden openen, bleven horeca, bioscopen, musea en theaters conform de maatregelen omtrent het coronavirus vooralsnog gesloten.

 

Stichting AAP zag het als haar taak om deze dag wat draaglijker te maken. Aan al haar donateurs stuurde zij een compilatie van de leukste videofragmenten waarop de dieren te zien zijn die door de stichting zijn opgevangen. Zo toverde Stichting AAP op Blue Monday toch een lach op de gezichten van haar donateurs!

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

9 mei 2022

Een b(l)ij welkom bij Gisou

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van harte welkom geheten in de
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events