Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Alco Woudenberg
Alco Woudenberg
21 maart 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo
Jumbo
Jumbo is de op één na grootste supermarktketen van Nederland. De ruim 700 vestigingen van het Veghelse bedrijf zijn door heel het land te vinden. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Jumbo is de op één na grootste supermarktketen van Nederland. De ruim 700 vestigingen van het Veghelse bedrijf zijn door heel het land te vinden. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Jumbo
Jumbo
Jumbo is de op één na grootste supermarktketen van Nederland. De ruim 700 vestigingen van het Veghelse bedrijf zijn door heel het land te vinden. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Jumbo is de op één na grootste supermarktketen van Nederland. De ruim 700 vestigingen van het Veghelse bedrijf zijn door heel het land te vinden. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.

Gecontroleerd worden bij de zelfscankassa vindt niet iedereen even prettig. Dat heeft Jumbo goed begrepen. In hun supermarkt in Leidsche Rijn introduceren ze een innovatief initiatief om deze ervaring volledig te transformeren: het rad van fortuin. Klanten die een succesvolle steekproef van minstens zes producten hebben doorstaan, krijgen de kans om aan het rad te draaien. Zo weet Jumbo van een potentieel negatieve ervaring een extra positieve ervaring te maken. Oftewel: een sterk voorbeeld van een loyalty-campagne.

 

Alco Woudenberg

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.