Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Tommy Hilfiger verwelkomt met chocolade

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
30 april 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Tommy Hilfiger verwelkomt met chocolade

Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.

Veel winkels kunnen per 28 april de deuren weer openen voor klanten zonder dat zij eerst een afspraak hoeven te maken. Ook winkelketen Tommy Hilfiger is hier blij mee en geeft aan niet te kunnen wachten om alle klanten weer terug te zien. Om dit te vieren heeft het merk een verrassing voor klanten die deelnemen aan hun loyaliteitsprogramma. Bij een bezoek aan een van de deelnemende winkels ontvangen Hilfiger Club members namelijk een exclusieve chocoladereep.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events