Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Tommy Hilfiger verwelkomt met chocolade

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
30 april 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Tommy Hilfiger verwelkomt met chocolade

Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.

Veel winkels kunnen per 28 april de deuren weer openen voor klanten zonder dat zij eerst een afspraak hoeven te maken. Ook winkelketen Tommy Hilfiger is hier blij mee en geeft aan niet te kunnen wachten om alle klanten weer terug te zien. Om dit te vieren heeft het merk een verrassing voor klanten die deelnemen aan hun loyaliteitsprogramma. Bij een bezoek aan een van de deelnemende winkels ontvangen Hilfiger Club members namelijk een exclusieve chocoladereep.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.