Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Tommy Hilfiger verwelkomt met chocolade

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
30 april 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Tommy Hilfiger verwelkomt met chocolade

Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.

Veel winkels kunnen per 28 april de deuren weer openen voor klanten zonder dat zij eerst een afspraak hoeven te maken. Ook winkelketen Tommy Hilfiger is hier blij mee en geeft aan niet te kunnen wachten om alle klanten weer terug te zien. Om dit te vieren heeft het merk een verrassing voor klanten die deelnemen aan hun loyaliteitsprogramma. Bij een bezoek aan een van de deelnemende winkels ontvangen Hilfiger Club members namelijk een exclusieve chocoladereep.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.