Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Tour van HEMA

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
De spaaractie van HEMA in het kader van de start van de Tour de France in Nederland.
Redactie LoyaltyFacts
26 juni 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Tour van HEMA

De spaaractie van HEMA in het kader van de start van de Tour de France in Nederland.
HEMA
HEMA
HEMA (acroniem van Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam) is een Nederlands warenhuis met vestigingen in verschillende Europese landen. Het warenhuis kenmerkt zich door het aanbod van producten voor dagelijks gebruik en een assortiment dat vrijwel geheel speciaal voor HEMA geproduceerd is.
HEMA (acroniem van Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam) is een Nederlands warenhuis met vestigingen in verschillende Europese landen. Het warenhuis kenmerkt zich door het aanbod van producten voor dagelijks gebruik en een assortiment dat vrijwel geheel speciaal voor HEMA geproduceerd is.
HEMA
HEMA
HEMA (acroniem van Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam) is een Nederlands warenhuis met vestigingen in verschillende Europese landen. Het warenhuis kenmerkt zich door het aanbod van producten voor dagelijks gebruik en een assortiment dat vrijwel geheel speciaal voor HEMA geproduceerd is.
HEMA (acroniem van Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam) is een Nederlands warenhuis met vestigingen in verschillende Europese landen. Het warenhuis kenmerkt zich door het aanbod van producten voor dagelijks gebruik en een assortiment dat vrijwel geheel speciaal voor HEMA geproduceerd is.

Van 8 juni tot en met 26 juli kunnen er in alle HEMA winkels en op hema.nl stickers gespaard worden. Er geldt een maximaal aantal stickers van 25 per kassabon. Wanneer je een volle spaarkaart inlevert bij een HEMA winkel ontvang je een unieke actiecode die je kunt activeren tot en met 26 juli 2015 op hemal.nl/touractie. Hiermee maak je kans op verschillende prijzen. Daarnaast ontvang je 5 euro shoptegoed of een gratis lot van de VriendenLoterij.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 november 2011

Dat is pas een warm welkom

Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 november 2023

Trip down memory lane

Adidas neemt deelnemers van de adiClub na hun eerste jaar mee door hun unieke Adidas reis.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 oktober 2023

Opnieuw aan de slag met Grammarly

Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.