Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Trip down memory lane

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Moska Poya
Moska Poya
24 november 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Trip down memory lane

Adidas
Adidas
Adidas is een Duitse producent van schoenen, kleding en accessoires. Sinds de oprichting in 1948 is Adidas uitgegroeid tot de grootste fabrikant van sportkleding in Europa.
Adidas is een Duitse producent van schoenen, kleding en accessoires. Sinds de oprichting in 1948 is Adidas uitgegroeid tot de grootste fabrikant van sportkleding in Europa.
Adidas
Adidas
Adidas is een Duitse producent van schoenen, kleding en accessoires. Sinds de oprichting in 1948 is Adidas uitgegroeid tot de grootste fabrikant van sportkleding in Europa.
Adidas is een Duitse producent van schoenen, kleding en accessoires. Sinds de oprichting in 1948 is Adidas uitgegroeid tot de grootste fabrikant van sportkleding in Europa.

Adidas neemt klanten graag mee op een reis door de adiClub-ervaring wanneer ze op het punt staan hun tweede jaar als lid in te gaan. Dit is namelijk een moment dat ze niet zomaar voorbij willen laten gaan. Met dit moment zet Adidas niet in op cadeautjes of kortingscodes, maar met een oprecht bedankje en een gemeend compliment. Waarom? Omdat Adidas beseft dat zonder jou, de adiClub niet dezelfde unieke gemeenschap zou zijn die het vandaag is.

 

Moska Poya

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.