Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Tsjakka!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
1 maart 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Tsjakka!

Superunie
Superunie
Superunie is een inkooporganisatie die 13 onafhankelijke retailorganisaties vertegenwoordigt in Nederland. De organisatie dekt de markt met ruim 1.800 winkels en heeft een marktaandeel van ruim 30%. Superunie is inmiddels ruim 50 jaar succesvol.
Superunie is een inkooporganisatie die 13 onafhankelijke retailorganisaties vertegenwoordigt in Nederland. De organisatie dekt de markt met ruim 1.800 winkels en heeft een marktaandeel van ruim 30%. Superunie is inmiddels ruim 50 jaar succesvol.
Superunie
Superunie
Superunie is een inkooporganisatie die 13 onafhankelijke retailorganisaties vertegenwoordigt in Nederland. De organisatie dekt de markt met ruim 1.800 winkels en heeft een marktaandeel van ruim 30%. Superunie is inmiddels ruim 50 jaar succesvol.
Superunie is een inkooporganisatie die 13 onafhankelijke retailorganisaties vertegenwoordigt in Nederland. De organisatie dekt de markt met ruim 1.800 winkels en heeft een marktaandeel van ruim 30%. Superunie is inmiddels ruim 50 jaar succesvol.

Tsjakka! is een gratis tijdschrift, speciaal voor kinderen die de supermarkten aangesloten bij de Superunie bezoeken. Tsjakka staat boordevol puzzels, spelletjes, moppen, brieven en andere leuke artikelen voor kinderen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde van Lucardi

Leden van de Lucardi Member Club ontvangen met Valentijn een extra cadeautje van het bekende juweliersmerk.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde van Lucardi

Leden van de Lucardi Member Club ontvangen met Valentijn een extra cadeautje van het bekende juweliersmerk.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

31 januari 2024

Wees er als eerste bij!

Trouwe klanten van modemerk Suspicous Antwerp ontvangen eerder toegang tot nieuwe collecties.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

31 januari 2024

Wees er als eerste bij!

Trouwe klanten van modemerk Suspicous Antwerp ontvangen eerder toegang tot nieuwe collecties.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.