Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Unieke IMAX 3D preview

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 oktober 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Unieke IMAX 3D preview

Pathé
Pathé
Pathé Nederland is dé bioscoopketen in Nederland. Zij willen mensen, van jong tot oud, de beste filmbeleving bieden. Dit doen zij in 22 bioscopen in Nederland.
Pathé Nederland is dé bioscoopketen in Nederland. Zij willen mensen, van jong tot oud, de beste filmbeleving bieden. Dit doen zij in 22 bioscopen in Nederland.
Pathé
Pathé
Pathé Nederland is dé bioscoopketen in Nederland. Zij willen mensen, van jong tot oud, de beste filmbeleving bieden. Dit doen zij in 22 bioscopen in Nederland.
Pathé Nederland is dé bioscoopketen in Nederland. Zij willen mensen, van jong tot oud, de beste filmbeleving bieden. Dit doen zij in 22 bioscopen in Nederland.

Filmfans opgelet! Pathé biedt Unlimited leden een unieke kans. Zij krijgen een vijftien minuten durende IMAX 3D preview met exclusieve content van Marvel’s Doctor Strange te zien. Bovendien ontvangen leden die deze mogelijkheid bijwonen een limited edition poster.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events