Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Valentine on Friday 2016

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
12 februari 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Valentine on Friday 2016

DUNCK LOYALTY MARKETING
DUNCK LOYALTY MARKETING
Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform LoyaltyFacts. Dunck adviseert, implementeert en beheert op maat binnen 4 expertisegebieden: Loyalty Strategy, Insight, Program en Journey.
Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform LoyaltyFacts. Dunck adviseert, implementeert en beheert op maat binnen 4 expertisegebieden: Loyalty Strategy, Insight, Program en Journey.
DUNCK LOYALTY MARKETING
DUNCK LOYALTY MARKETING
Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform LoyaltyFacts. Dunck adviseert, implementeert en beheert op maat binnen 4 expertisegebieden: Loyalty Strategy, Insight, Program en Journey.
Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform LoyaltyFacts. Dunck adviseert, implementeert en beheert op maat binnen 4 expertisegebieden: Loyalty Strategy, Insight, Program en Journey.

Om haar klanten en relaties te bedanken heeft Dunck met Valentijn een lekker presentje; brownies per post. Vandaag al? Ja! Aangezien er op zondag geen post wordt bezorgd, valt Valentijn voor Dunck dit jaar op vrijdag. Dat wordt smullen!

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.