Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Van harte!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
22 januari 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Van harte!

Wijnvoordeel.nl
Wijnvoordeel.nl
Wijnvoordeel is letterlijk vanaf de zolderkamer begonnen. René Tulner, de oprichter van Wijnvoordeel besloot in 1999 zijn eigen internetpagina in elkaar te sleutelen. Hij wilde net als alle andere ondernemers in die tijd “iets met internet doen”. Omdat René een echte wijnliefhebber is was de keuze voor het product snel gemaakt. Dit moest wijn zijn! Wijnvoordeel heeft maar één doel en dat is de goedkoopste zijn. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een uiterst efficiënte bedrijfsvoering kunnen zij dit realiseren.
Wijnvoordeel is letterlijk vanaf de zolderkamer begonnen. René Tulner, de oprichter van Wijnvoordeel besloot in 1999 zijn eigen internetpagina in elkaar te sleutelen. Hij wilde net als alle andere ondernemers in die tijd “iets met internet doen”. Omdat René een echte wijnliefhebber is was de keuze voor het product snel gemaakt. Dit moest wijn zijn! Wijnvoordeel heeft maar één doel en dat is de goedkoopste zijn. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een uiterst efficiënte bedrijfsvoering kunnen zij dit realiseren.
Wijnvoordeel.nl
Wijnvoordeel.nl
Wijnvoordeel is letterlijk vanaf de zolderkamer begonnen. René Tulner, de oprichter van Wijnvoordeel besloot in 1999 zijn eigen internetpagina in elkaar te sleutelen. Hij wilde net als alle andere ondernemers in die tijd “iets met internet doen”. Omdat René een echte wijnliefhebber is was de keuze voor het product snel gemaakt. Dit moest wijn zijn! Wijnvoordeel heeft maar één doel en dat is de goedkoopste zijn. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een uiterst efficiënte bedrijfsvoering kunnen zij dit realiseren.
Wijnvoordeel is letterlijk vanaf de zolderkamer begonnen. René Tulner, de oprichter van Wijnvoordeel besloot in 1999 zijn eigen internetpagina in elkaar te sleutelen. Hij wilde net als alle andere ondernemers in die tijd “iets met internet doen”. Omdat René een echte wijnliefhebber is was de keuze voor het product snel gemaakt. Dit moest wijn zijn! Wijnvoordeel heeft maar één doel en dat is de goedkoopste zijn. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een uiterst efficiënte bedrijfsvoering kunnen zij dit realiseren.

Omdat de wijnvoorraad tijdens een feestelijke verjaardag wellicht opgaat, trakteert wijnvoordeel.nl op 10% extra korting op een volgende bestelling. Zo kun je nog eens een feestje geven.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 december 2024

Versterk klantloyaliteit met de feestelijke DHL Adventskalender

Ontdek hoe DHL’s interactieve adventskalender klanten dagelijks verrast met prijzen en feiten, waardoor merkloyaliteit wordt versterkt tijdens de feestdagen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.