Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Van harte!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
22 januari 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Van harte!

Wijnvoordeel.nl
Wijnvoordeel.nl
Wijnvoordeel is letterlijk vanaf de zolderkamer begonnen. René Tulner, de oprichter van Wijnvoordeel besloot in 1999 zijn eigen internetpagina in elkaar te sleutelen. Hij wilde net als alle andere ondernemers in die tijd “iets met internet doen”. Omdat René een echte wijnliefhebber is was de keuze voor het product snel gemaakt. Dit moest wijn zijn! Wijnvoordeel heeft maar één doel en dat is de goedkoopste zijn. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een uiterst efficiënte bedrijfsvoering kunnen zij dit realiseren.
Wijnvoordeel is letterlijk vanaf de zolderkamer begonnen. René Tulner, de oprichter van Wijnvoordeel besloot in 1999 zijn eigen internetpagina in elkaar te sleutelen. Hij wilde net als alle andere ondernemers in die tijd “iets met internet doen”. Omdat René een echte wijnliefhebber is was de keuze voor het product snel gemaakt. Dit moest wijn zijn! Wijnvoordeel heeft maar één doel en dat is de goedkoopste zijn. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een uiterst efficiënte bedrijfsvoering kunnen zij dit realiseren.
Wijnvoordeel.nl
Wijnvoordeel.nl
Wijnvoordeel is letterlijk vanaf de zolderkamer begonnen. René Tulner, de oprichter van Wijnvoordeel besloot in 1999 zijn eigen internetpagina in elkaar te sleutelen. Hij wilde net als alle andere ondernemers in die tijd “iets met internet doen”. Omdat René een echte wijnliefhebber is was de keuze voor het product snel gemaakt. Dit moest wijn zijn! Wijnvoordeel heeft maar één doel en dat is de goedkoopste zijn. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een uiterst efficiënte bedrijfsvoering kunnen zij dit realiseren.
Wijnvoordeel is letterlijk vanaf de zolderkamer begonnen. René Tulner, de oprichter van Wijnvoordeel besloot in 1999 zijn eigen internetpagina in elkaar te sleutelen. Hij wilde net als alle andere ondernemers in die tijd “iets met internet doen”. Omdat René een echte wijnliefhebber is was de keuze voor het product snel gemaakt. Dit moest wijn zijn! Wijnvoordeel heeft maar één doel en dat is de goedkoopste zijn. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een uiterst efficiënte bedrijfsvoering kunnen zij dit realiseren.

Omdat de wijnvoorraad tijdens een feestelijke verjaardag wellicht opgaat, trakteert wijnvoordeel.nl op 10% extra korting op een volgende bestelling. Zo kun je nog eens een feestje geven.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 augustus 2024

Ontspannen met Thermenfans

Het loyaliteitsprogramma van Thermen Resorts beloont trouwe bezoekers met voordeel, verrassingen en voorrang op exclusieve events.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Foutje? Bedankt!

Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed begrepen!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

19 augustus 2024

Foutje? Bedankt!

Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed begrepen!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juli 2024

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de verzorging van eigen planten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juli 2024

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de verzorging van eigen planten.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.