Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Van harte!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
22 januari 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Van harte!

Wijnvoordeel.nl
Wijnvoordeel.nl
Wijnvoordeel is letterlijk vanaf de zolderkamer begonnen. René Tulner, de oprichter van Wijnvoordeel besloot in 1999 zijn eigen internetpagina in elkaar te sleutelen. Hij wilde net als alle andere ondernemers in die tijd “iets met internet doen”. Omdat René een echte wijnliefhebber is was de keuze voor het product snel gemaakt. Dit moest wijn zijn! Wijnvoordeel heeft maar één doel en dat is de goedkoopste zijn. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een uiterst efficiënte bedrijfsvoering kunnen zij dit realiseren.
Wijnvoordeel is letterlijk vanaf de zolderkamer begonnen. René Tulner, de oprichter van Wijnvoordeel besloot in 1999 zijn eigen internetpagina in elkaar te sleutelen. Hij wilde net als alle andere ondernemers in die tijd “iets met internet doen”. Omdat René een echte wijnliefhebber is was de keuze voor het product snel gemaakt. Dit moest wijn zijn! Wijnvoordeel heeft maar één doel en dat is de goedkoopste zijn. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een uiterst efficiënte bedrijfsvoering kunnen zij dit realiseren.
Wijnvoordeel.nl
Wijnvoordeel.nl
Wijnvoordeel is letterlijk vanaf de zolderkamer begonnen. René Tulner, de oprichter van Wijnvoordeel besloot in 1999 zijn eigen internetpagina in elkaar te sleutelen. Hij wilde net als alle andere ondernemers in die tijd “iets met internet doen”. Omdat René een echte wijnliefhebber is was de keuze voor het product snel gemaakt. Dit moest wijn zijn! Wijnvoordeel heeft maar één doel en dat is de goedkoopste zijn. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een uiterst efficiënte bedrijfsvoering kunnen zij dit realiseren.
Wijnvoordeel is letterlijk vanaf de zolderkamer begonnen. René Tulner, de oprichter van Wijnvoordeel besloot in 1999 zijn eigen internetpagina in elkaar te sleutelen. Hij wilde net als alle andere ondernemers in die tijd “iets met internet doen”. Omdat René een echte wijnliefhebber is was de keuze voor het product snel gemaakt. Dit moest wijn zijn! Wijnvoordeel heeft maar één doel en dat is de goedkoopste zijn. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een uiterst efficiënte bedrijfsvoering kunnen zij dit realiseren.

Omdat de wijnvoorraad tijdens een feestelijke verjaardag wellicht opgaat, trakteert wijnvoordeel.nl op 10% extra korting op een volgende bestelling. Zo kun je nog eens een feestje geven.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Augustus 2023

Je huis is ZO schoongemaakt

ZO heeft voor klanten de gouden schoonmaaktip in huis. Met de speciale code kunnen klanten gratis de ‘forever fles’ toevoegen aan hun bestelling.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Augustus 2023

Je huis is ZO schoongemaakt

ZO heeft voor klanten de gouden schoonmaaktip in huis. Met de speciale code kunnen klanten gratis de ‘forever fles’ toevoegen aan hun bestelling.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

11 Augustus 2023

Een knaller van een mijlpaal

MediaMarkt spreekt waardering uit richting haar clubleden. Bij hun 1-jarig jubileum ontvangen deelnemers namelijk een presentje van de elektronica winkel.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

11 Augustus 2023

Een knaller van een mijlpaal

MediaMarkt spreekt waardering uit richting haar clubleden. Bij hun 1-jarig jubileum ontvangen deelnemers namelijk een presentje van de elektronica winkel.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 Juli 2023

Samen uit, samen thuis met Pathé

Pathé Thuis stuurt ‘slapende’ klanten een mooi aanbod. Met hun unieke code kunnen ze goedkoop hun volgende film kijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

25 Juli 2023

Samen uit, samen thuis met Pathé

Pathé Thuis stuurt ‘slapende’ klanten een mooi aanbod. Met hun unieke code kunnen ze goedkoop hun volgende film kijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.