Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Verdien met je kassabon

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
12 mei 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Verdien met je kassabon

Kwantum
Kwantum
Kwantum is een Nederlandse winkelketen in woonartikelen met 110 vestigingen in Nederland en België. Het bedrijf biedt vooral producten voor woninginrichting aan, het profileert zichzelf als ‘woonwinkel’. Filialen bevinden zich veelal op woonboulevards.
Kwantum is een Nederlandse winkelketen in woonartikelen met 110 vestigingen in Nederland en België. Het bedrijf biedt vooral producten voor woninginrichting aan, het profileert zichzelf als ‘woonwinkel’. Filialen bevinden zich veelal op woonboulevards.
Kwantum
Kwantum
Kwantum is een Nederlandse winkelketen in woonartikelen met 110 vestigingen in Nederland en België. Het bedrijf biedt vooral producten voor woninginrichting aan, het profileert zichzelf als ‘woonwinkel’. Filialen bevinden zich veelal op woonboulevards.
Kwantum is een Nederlandse winkelketen in woonartikelen met 110 vestigingen in Nederland en België. Het bedrijf biedt vooral producten voor woninginrichting aan, het profileert zichzelf als ‘woonwinkel’. Filialen bevinden zich veelal op woonboulevards.

Bij Kwantum kun je nu ook meedoen aan een spaarprogramma. Het heet ‘Verdien met je kassabon‘ en het is net zo simpel als de naam doet klinken. Na een aankoop ga je naar de website en vul je de code van je kassabon in, de punten worden dan vanzelf aan je toegekend. Elke euro die je besteedt is een punt waard en vanaf 100 punten kun je ze al inwisselen. In ruil voor 100 van deze punten krijg je een kortingsbon voor 5% en 600 punten kunnen verzilverd worden voor een 10% kortingsbon.

Voor Kwantum een makkelijke manier om de klant beter te leren kennen en voor de klant een makkelijke manier om geld te besparen.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.