Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Verliefd op jouw Sézane kleding

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Iris Sijm
Iris Sijm
18-07-2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Verliefd op jouw Sézane kleding

Sézane
Sézane
Sézane is een Frans kledingmerk. Het is in 2017 opgericht door Morgane Sézalory. Het assortiment bestaat uit dameskleding en accessoires.
Sézane is een Frans kledingmerk. Het is in 2017 opgericht door Morgane Sézalory. Het assortiment bestaat uit dameskleding en accessoires.
Sézane
Sézane
Sézane is een Frans kledingmerk. Het is in 2017 opgericht door Morgane Sézalory. Het assortiment bestaat uit dameskleding en accessoires.
Sézane is een Frans kledingmerk. Het is in 2017 opgericht door Morgane Sézalory. Het assortiment bestaat uit dameskleding en accessoires.

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Zij waarderen dit zelfs zoveel dat zij een waardebon van € 100,- verloten onder hun klanten. Wanneer een klant een foto plaatst op Instagram met de hashtag #sezanelovers en een openbaar profiel heeft op dit social media kanaal, maakt deze kans op deze mooie prijs. Zo bouwt Sézane aan een online community die ook nog eens openbaar betrokken is!

 

Iris Sijm

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

16 januari 2025

Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!

Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een kortingscode.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 januari 2025

Blue Monday? Natuur-lijk verzonnen volgens WWF!

Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar donateurs versterkt en de dag

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 december 2024

Loyalty tickets voor Koninklijke Supporters

Loyale bezoekers van het festival Oranjebloesem op Koningsdag krijgen voorrang op de verkoop van tickets.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.