Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Vier de schoonheid van alle moeders

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Lisanne Kooijmans
Lisanne Kooijmans
11 Mei 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Vier de schoonheid van alle moeders

VIVEH
VIVEH
VIVEH is een kledingmerk opgericht in 2023 door Vivian Hoorn. VIVEH staat voor zelfliefde. Het merk wil vrouwen aanmoedigen om de schoonheid in zichzelf te herkennen. VIVEH focust op persoonlijkheid en het complimenteren van de natuurlijke schoonheid van een vrouw.
VIVEH is een kledingmerk opgericht in 2023 door Vivian Hoorn. VIVEH staat voor zelfliefde. Het merk wil vrouwen aanmoedigen om de schoonheid in zichzelf te herkennen. VIVEH focust op persoonlijkheid en het complimenteren van de natuurlijke schoonheid van een vrouw.
VIVEH
VIVEH
VIVEH is een kledingmerk opgericht in 2023 door Vivian Hoorn. VIVEH staat voor zelfliefde. Het merk wil vrouwen aanmoedigen om de schoonheid in zichzelf te herkennen. VIVEH focust op persoonlijkheid en het complimenteren van de natuurlijke schoonheid van een vrouw.
VIVEH is een kledingmerk opgericht in 2023 door Vivian Hoorn. VIVEH staat voor zelfliefde. Het merk wil vrouwen aanmoedigen om de schoonheid in zichzelf te herkennen. VIVEH focust op persoonlijkheid en het complimenteren van de natuurlijke schoonheid van een vrouw.

14 mei 2023 is het moederdag en VIVEH heeft deze gelegenheid aangegrepen om alle moeders en verzorgers te vieren. Ze vinden aangezien deze rol veel liefde en onbaatzuchtigheid vereist, vind het kledingmerk dat moeders of andere personen die deze rol vervullen het verdienen om in het zonnetje gezet worden. Met het aanbieden van gratis wereldwijde verzending bieden ze de kans om het perfecte cadeau voor de moeder/moederfiguur te vinden.

 

In een opvolgende mail biedt VIVEH inspiratieartikelen voor Moederdag cadeaus. Op deze manier wil VIVEH samen alle moeders van deze wereld vieren.

Lisanne Kooijmans

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.