Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Vier de schoonheid van alle moeders

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Lisanne Kooijmans
Lisanne Kooijmans
11 Mei 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Vier de schoonheid van alle moeders

VIVEH
VIVEH
VIVEH is een kledingmerk opgericht in 2023 door Vivian Hoorn. VIVEH staat voor zelfliefde. Het merk wil vrouwen aanmoedigen om de schoonheid in zichzelf te herkennen. VIVEH focust op persoonlijkheid en het complimenteren van de natuurlijke schoonheid van een vrouw.
VIVEH is een kledingmerk opgericht in 2023 door Vivian Hoorn. VIVEH staat voor zelfliefde. Het merk wil vrouwen aanmoedigen om de schoonheid in zichzelf te herkennen. VIVEH focust op persoonlijkheid en het complimenteren van de natuurlijke schoonheid van een vrouw.
VIVEH
VIVEH
VIVEH is een kledingmerk opgericht in 2023 door Vivian Hoorn. VIVEH staat voor zelfliefde. Het merk wil vrouwen aanmoedigen om de schoonheid in zichzelf te herkennen. VIVEH focust op persoonlijkheid en het complimenteren van de natuurlijke schoonheid van een vrouw.
VIVEH is een kledingmerk opgericht in 2023 door Vivian Hoorn. VIVEH staat voor zelfliefde. Het merk wil vrouwen aanmoedigen om de schoonheid in zichzelf te herkennen. VIVEH focust op persoonlijkheid en het complimenteren van de natuurlijke schoonheid van een vrouw.

14 mei 2023 is het moederdag en VIVEH heeft deze gelegenheid aangegrepen om alle moeders en verzorgers te vieren. Ze vinden aangezien deze rol veel liefde en onbaatzuchtigheid vereist, vind het kledingmerk dat moeders of andere personen die deze rol vervullen het verdienen om in het zonnetje gezet worden. Met het aanbieden van gratis wereldwijde verzending bieden ze de kans om het perfecte cadeau voor de moeder/moederfiguur te vinden.

 

In een opvolgende mail biedt VIVEH inspiratieartikelen voor Moederdag cadeaus. Op deze manier wil VIVEH samen alle moeders van deze wereld vieren.

Lisanne Kooijmans

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 april 2025

Van liefdesbreuk naar loyaliteitskans: Frontier verleidt Southwest-klanten

Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 maart 2025

Internationale Vrouwendag bij Douglas met krachtige deals

Douglas viert Internationale Vrouwendag met een speciale landingspagina, waarop klanten exclusieve kortingen vinden op producten van vrouwelijke ondernemers in de beautywereld.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.