Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Voel je goed met Etos

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
In balans
Redactie LoyaltyFacts
30 september 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Voel je goed met Etos

In balans
Etos logo
Etos logo
Etos
Etos
Etos is een Nederlandse drogisterij en maakt deel uit van Ahold Delhaize.
Etos is een Nederlandse drogisterij en maakt deel uit van Ahold Delhaize.
Etos logo
Etos logo
Etos
Etos
Etos is een Nederlandse drogisterij en maakt deel uit van Ahold Delhaize.
Etos is een Nederlandse drogisterij en maakt deel uit van Ahold Delhaize.

Etos vindt het belangrijk dat haar klanten zich goed voelen en heeft daarom de ‘voel-je-goed-wijzer’ opgesteld. Via de wijzer biedt Etos haar klanten een helpende hand om zich beter te voelen. De wijzer is onderverdeeld in verschillende categorieën: alles over gezondheid, vind je balans, alles over voeding, voel je fit en alles over uiterlijk.

De wijzer is te vinden in de filialen van Etos of te vinden op de website van Etos.

 

Etos mail

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.