Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Voel je verbonden tijdens de feestdagen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
17 december 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Voel je verbonden tijdens de feestdagen

Caiway
Caiway
Caiway is een aanbieder van internettoegang, TV en bellen voor particulieren. Caiway heeft anno 2018 circa 200.000 klanten, hoofdzakelijk in de regio’s Westland, Twente en Schiedam. Caiway is in 1981 ontstaan als CAI Westland en begon in 1995 als eerste in Nederland met het aanbieden van kabelinternet.
Caiway is een aanbieder van internettoegang, TV en bellen voor particulieren. Caiway heeft anno 2018 circa 200.000 klanten, hoofdzakelijk in de regio’s Westland, Twente en Schiedam. Caiway is in 1981 ontstaan als CAI Westland en begon in 1995 als eerste in Nederland met het aanbieden van kabelinternet.
Caiway
Caiway
Caiway is een aanbieder van internettoegang, TV en bellen voor particulieren. Caiway heeft anno 2018 circa 200.000 klanten, hoofdzakelijk in de regio’s Westland, Twente en Schiedam. Caiway is in 1981 ontstaan als CAI Westland en begon in 1995 als eerste in Nederland met het aanbieden van kabelinternet.
Caiway is een aanbieder van internettoegang, TV en bellen voor particulieren. Caiway heeft anno 2018 circa 200.000 klanten, hoofdzakelijk in de regio’s Westland, Twente en Schiedam. Caiway is in 1981 ontstaan als CAI Westland en begon in 1995 als eerste in Nederland met het aanbieden van kabelinternet.

Het einde van 2019 komt in zicht. Als dank dat je dit jaar weer klant bent bij Caiway hebben zij een aantal cadeautjes voor je klaarstaan.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.