Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Vrijheid is...

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 mei 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Vrijheid is...

AMNESTY INTERNATIONAL
AMNESTY INTERNATIONAL
Amnesty International is een vereniging die de naleving van de mensenrechten beoogt zoals die zijn vastgelegd in de Universele verklaring van de rechten van de mens en andere internationale mensenrechtendocumenten. Het symbool van de organisatie is een kaars met prikkeldraad, een verwijzing naar hun motto ‘Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.’
Amnesty International is een vereniging die de naleving van de mensenrechten beoogt zoals die zijn vastgelegd in de Universele verklaring van de rechten van de mens en andere internationale mensenrechtendocumenten. Het symbool van de organisatie is een kaars met prikkeldraad, een verwijzing naar hun motto ‘Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.’
AMNESTY INTERNATIONAL
AMNESTY INTERNATIONAL
Amnesty International is een vereniging die de naleving van de mensenrechten beoogt zoals die zijn vastgelegd in de Universele verklaring van de rechten van de mens en andere internationale mensenrechtendocumenten. Het symbool van de organisatie is een kaars met prikkeldraad, een verwijzing naar hun motto ‘Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.’
Amnesty International is een vereniging die de naleving van de mensenrechten beoogt zoals die zijn vastgelegd in de Universele verklaring van de rechten van de mens en andere internationale mensenrechtendocumenten. Het symbool van de organisatie is een kaars met prikkeldraad, een verwijzing naar hun motto ‘Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.’

Om dank te tonen voor de steun die de donateurs aan Amnesty International geven, krijgen nieuwe donateurs een brief met een kleinigheidje thuisgestuurd.

 

Bij de brief – die de aanleiding van de oprichting van Amnesty International beschrijft – gaat gepaard met een klein cadeautje: een houder voor een waxinelichtje. In de brief wordt aangeduid waarom: ‘Peter Benenson koos als motto voor Amnesty: “Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken”.’

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juli 2024

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de verzorging van eigen planten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 juli 2024

Uitstekende plantenservice van Intratuin!

Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de verzorging van eigen planten.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 juli 2024

Op de bonnefooi met Marriot Bonvoy

Met het voordeelprogramma Marriot Bonvoy van 30 aangesloten luxe hotelketens sparen gasten nu voor hotelovernachtingen, vluchten, huurauto’s en speciale Marriot Bonvoy Moments, om de reiservaring

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 juli 2024

Op de bonnefooi met Marriot Bonvoy

Met het voordeelprogramma Marriot Bonvoy van 30 aangesloten luxe hotelketens sparen gasten nu voor hotelovernachtingen, vluchten, huurauto’s en speciale Marriot Bonvoy Moments, om de reiservaring

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 juni 2024

Join de Beauty Squad!

Word lid van e.l.f’s Beauty Squad en ontvang veel exclusieve samples, verrassingen en voordelen als Fan, Pro of Icon.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 juni 2024

Join de Beauty Squad!

Word lid van e.l.f’s Beauty Squad en ontvang veel exclusieve samples, verrassingen en voordelen als Fan, Pro of Icon.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.