Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Gorillas is (in een flits) bezorgd

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Iris Sijm
Gorillas
Iris Sijm
28 april 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Gorillas
Gorillas
Gorillas
Gorillas is een flitsbezorgingdienst. Dit van oorsprong Duitse bedrijf bezorgt boodschappen binnen 10 minuten bij de klant thuis. Klanten kunnen via de app hun dag- of weekboodschappen bestellen. Er is geen minimale bestelwaarde en de bezorgkosten zijn € 1,80.
Gorillas is een flitsbezorgingdienst. Dit van oorsprong Duitse bedrijf bezorgt boodschappen binnen 10 minuten bij de klant thuis. Klanten kunnen via de app hun dag- of weekboodschappen bestellen. Er is geen minimale bestelwaarde en de bezorgkosten zijn € 1,80.
Gorillas
Gorillas
Gorillas is een flitsbezorgingdienst. Dit van oorsprong Duitse bedrijf bezorgt boodschappen binnen 10 minuten bij de klant thuis. Klanten kunnen via de app hun dag- of weekboodschappen bestellen. Er is geen minimale bestelwaarde en de bezorgkosten zijn € 1,80.
Gorillas is een flitsbezorgingdienst. Dit van oorsprong Duitse bedrijf bezorgt boodschappen binnen 10 minuten bij de klant thuis. Klanten kunnen via de app hun dag- of weekboodschappen bestellen. Er is geen minimale bestelwaarde en de bezorgkosten zijn € 1,80.

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang niet meer gezien hebben. Om de klant toch weer te activeren krijgt de klant een kortingscode. Hiermee krijgt hij/zij 20% korting bij een bestelling van minimaal € 20,-.

 

Iris Sijm

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.