Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Gorillas is (in een flits) bezorgd

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Iris Sijm
Gorillas
Iris Sijm
28 april 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Gorillas
Gorillas
Gorillas
Gorillas is een flitsbezorgingdienst. Dit van oorsprong Duitse bedrijf bezorgt boodschappen binnen 10 minuten bij de klant thuis. Klanten kunnen via de app hun dag- of weekboodschappen bestellen. Er is geen minimale bestelwaarde en de bezorgkosten zijn € 1,80.
Gorillas is een flitsbezorgingdienst. Dit van oorsprong Duitse bedrijf bezorgt boodschappen binnen 10 minuten bij de klant thuis. Klanten kunnen via de app hun dag- of weekboodschappen bestellen. Er is geen minimale bestelwaarde en de bezorgkosten zijn € 1,80.
Gorillas
Gorillas
Gorillas is een flitsbezorgingdienst. Dit van oorsprong Duitse bedrijf bezorgt boodschappen binnen 10 minuten bij de klant thuis. Klanten kunnen via de app hun dag- of weekboodschappen bestellen. Er is geen minimale bestelwaarde en de bezorgkosten zijn € 1,80.
Gorillas is een flitsbezorgingdienst. Dit van oorsprong Duitse bedrijf bezorgt boodschappen binnen 10 minuten bij de klant thuis. Klanten kunnen via de app hun dag- of weekboodschappen bestellen. Er is geen minimale bestelwaarde en de bezorgkosten zijn € 1,80.

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang niet meer gezien hebben. Om de klant toch weer te activeren krijgt de klant een kortingscode. Hiermee krijgt hij/zij 20% korting bij een bestelling van minimaal € 20,-.

 

Iris Sijm

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 september 2022

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18-07-2022

Verliefd op jouw Sézane kleding

Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert dit zelfs zoveel dat het

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events