Wanneer iemand een bestelling plaatst bij Antwerp Avenue ontvangt diegene niet alleen het item dat besteld is. Naast het item dat mooi verpakt is, ontvangen klanten een stickervel met kreten die bij de doelgroep van het merk passen als ‘Go get it’ en ‘Boss babe’ en een kaart. Op de kaart wordt de klant bedankt voor het deel uitmaken van de “Antwerp Avenue sisterhood”. Op de achterkant van de kaart, wordt de klant nog eens extra bedankt door middel van een kortingscode die te gebruiken is bij een volgende bestelling bij Antwerp Avenue.
Klantloyaliteit wordt hier op verschillende manieren gestimuleerd. De klant krijgt twee extraatjes die men waarschijnlijk niet verwacht. Namelijk het stickervel en de kortingscode. Door het stickervel wordt de klant vaker aan Antwerp Avenue herinnerd en de kortingscode is een directe trigger om opnieuw een bestelling te plaatsen. Ook het bedanken van de klant is belangrijk in het creëren van klantloyaliteit. Dit draagt namelijk bij aan de mate waarop de klant zich gewaardeerd voelt. Hoe meer gewaardeerd, hoe loyaler de klant.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.