Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Waardering bij de sisterhood van Antwerp Avenue

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie Loyalty Facts
Antwerp Avenue Sisterhood
Redactie Loyalty Facts
17 augustus 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Waardering bij de sisterhood van Antwerp Avenue

Antwerp Avenue Sisterhood
Antwerp Avenue
Antwerp Avenue
Antwerp Avenue verkoopt telefoonhoesjes, planners, blue-light blockers en zonnebrillen. De doelgroep is duidelijk: Vrouwen. De missie is om vrouwen over de hele wereld te laten stralen en in hun kracht te laten komen.
Antwerp Avenue verkoopt telefoonhoesjes, planners, blue-light blockers en zonnebrillen. De doelgroep is duidelijk: Vrouwen. De missie is om vrouwen over de hele wereld te laten stralen en in hun kracht te laten komen.
Antwerp Avenue
Antwerp Avenue
Antwerp Avenue verkoopt telefoonhoesjes, planners, blue-light blockers en zonnebrillen. De doelgroep is duidelijk: Vrouwen. De missie is om vrouwen over de hele wereld te laten stralen en in hun kracht te laten komen.
Antwerp Avenue verkoopt telefoonhoesjes, planners, blue-light blockers en zonnebrillen. De doelgroep is duidelijk: Vrouwen. De missie is om vrouwen over de hele wereld te laten stralen en in hun kracht te laten komen.

Wanneer iemand een bestelling plaatst bij Antwerp Avenue ontvangt diegene niet alleen het item dat besteld is. Naast het item dat mooi verpakt is, ontvangen klanten een stickervel met kreten die bij de doelgroep van het merk passen als ‘Go get it’ en ‘Boss babe’ en een kaart. Op de kaart wordt de klant bedankt voor het deel uitmaken van de “Antwerp Avenue sisterhood”.  Op de achterkant van de kaart, wordt de klant nog eens extra bedankt door middel van een kortingscode die te gebruiken is bij een volgende bestelling bij Antwerp Avenue.

 

Antwerp Avenue - Bedankt

 

Klantloyaliteit wordt hier op verschillende manieren gestimuleerd. De klant krijgt twee extraatjes die men waarschijnlijk niet verwacht. Namelijk het stickervel en de kortingscode. Door het stickervel wordt de klant vaker aan Antwerp Avenue herinnerd en de kortingscode is een directe trigger om opnieuw een bestelling te plaatsen. Ook het bedanken van de klant is belangrijk in het creëren van klantloyaliteit. Dit draagt namelijk bij aan de mate waarop de klant zich gewaardeerd voelt. Hoe meer gewaardeerd, hoe loyaler de klant.

 

Redactie Loyalty Facts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.