Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Waardering bij jubileum als WE IS ME member

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
27 september 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Waardering bij jubileum als WE IS ME member

WE Fashion
WE Fashion
WE Fashion is een modemerk dat kleding biedt voor mannen, vrouwen en kinderen. WE Fashion beschikt over filialen in Nederland, België, Duitsland en Zwitserland.
WE Fashion is een modemerk dat kleding biedt voor mannen, vrouwen en kinderen. WE Fashion beschikt over filialen in Nederland, België, Duitsland en Zwitserland.
WE Fashion
WE Fashion
WE Fashion is een modemerk dat kleding biedt voor mannen, vrouwen en kinderen. WE Fashion beschikt over filialen in Nederland, België, Duitsland en Zwitserland.
WE Fashion is een modemerk dat kleding biedt voor mannen, vrouwen en kinderen. WE Fashion beschikt over filialen in Nederland, België, Duitsland en Zwitserland.

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor het loyaliteitsprogramma van WE Fashion hebben onlangs een mailtje ontvangen van de modeketen. In de mail wordt de klant gewaardeerd voor de betrokkenheid van het afgelopen jaar. Om dit moment extra betekenis te geven ontvangen zij 25 korting op een item naar keuze.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.